EA وعده رایگان بازی ارتقاء به ایکس باکس سری X و Sony PS5 نسخه

در پایان هر نسل پارسه باید یک تصمیم: آیا برای خرید این عنوان جدید خود را برای زمان کنسول یا منتظر نسخه بهبود ی

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

در پایان هر نسل پارسه باید یک تصمیم: آیا برای خرید این عنوان جدید خود را برای زمان کنسول یا منتظر نسخه بهبود یافته در نسل بعدی مدل آمدن به زودی. در انتظار ورود PS5 و Xbox سری X در حال حاضر خواهد شد که همین معضل است.

اما EA در حال برنامه ریزی برای زندگی را ساده تر با ارائه ارتقاء رایگان به PS5 و Xbox سری X نسخه از آن در آینده 2020 منتشر شده است. این بدان معناست که اگر شما خرید FIFA 21 یا دیوانه 21 برای تلفن های موجود در کنسول شما نمی خواهد که برای خرید دوباره آن را اگر شما خود را ارتقا کنسول جدید از اجناس.

مایکروسافت در حال حاضر دقیق هوشمند تحویل سیستم را قادر خواهد ساخت که بازی به بازی بر روی ایکس باکس یک و ایکس باکس سری X کنسول بنابراین به نظر می رسد Electronic Arts خواهد بود یکی از تولید کنندگان امید بستن به این طرح.

مایکروسافت می گوید بازیکن قادر خواهد بود به "خرید بازی یک بار و می دانید که – آیا شما بازی را بر روی Xbox One یا Xbox سری X – شما در حال گرفتن حق نسخه از این بازی در هر ایکس باکس شما در حال بازی است."

مرتبط با: Battlefield 6

خبر آمد در طول ناشر اخیر درآمد تماس با شرکت تایید بعضی از بازی ها خواهد بود "به روز رسانی رایگان برای مشتریان خرید این بازی در نسل فعلی سیستم عامل است. این خبر خوبی است اگر شما هیجان زده به بازی بازی های شرکت در آینده نسخه های اصلی قبل از ایکس باکس سری X و Sony PS5 آمده و یا به سادگی آماده نیست به پرداخت دلار بالا برای جدید کنسول ها به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر می شوند.

طی تماس COO Blake Jorgensen گفت: درآمد شرکت ممکن است یک ضربه "از بازی های ما در حال راه اندازی برای نسل فعلی کنسول ها است که همچنین می تواند به روز رسانی رایگان برای نسل بعدی." (از طریق یوروگیمر)

EA نیست دقیق که بازی خواهد بود بخشی از این طرح نشده است, اما ما می توانیم فرض کنیم سالانه آن ورزش خواص در هیئت مدیره خواهد بود. شاید میدان جنگ 6 خواهد بود قابل پخش در سراسر PS4 و PS5 اگر شما خرید این نسخه برای اولین بار? ما ممکن است به شنیدن بیشتر در مورد این در طول بازی EA زنده رویداد برگزار خواهد شد که به جای شرکت E3 کلیدی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن