بیشتر شواهد نشان می دهد که صفحه 5 نمی خواهد با استفاده از پیکسل, چیپ 865

گوگل صفحه 5 تا حد زیادی شد و بعد از این سال. آن خواهد بود که شرکت گل سرسبد گوشی برای سال 2020 جز که وجود دارد

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

pixel 4گوگل صفحه 5 تا حد زیادی شد و بعد از این سال. آن خواهد بود که شرکت گل سرسبد گوشی برای سال 2020 جز که وجود دارد این است که نصب شواهد نشان می دهد که این گوشی را نمی توان ورزشی گل سرسبد سخت افزار اگر شما بودند به حق فرض کنید که این گوشی می تواند با Qualcomm Snapdragon 865 چیپ ست فکر می کنم دوباره.

تبلیغات

دلیل این است که با توجه به یک گزارش از XDA توسعه دهندگان آنها کشف بیشتر شواهد نشان می دهد که صفحه 5 به جای خواهد بود طراحی شده توسط Qualcomm Snapdragon 765 (و یا یکی از انواع آن) به جای آن. این است که بر اساس آخرین رشته از کد های کشف شده در آندروید 11 توسعه دهنده پیش نمایش XDA عضو ارشد cstark27 که در آن وجود دارد اشاره شده است که نشان می دهد که این گوشی می تواند با استفاده از Snapdragon 765 چیپ ست.

XDA نیست به تنهایی در ادعای خود را به عنوان یکی دیگر از گزارش جداگانه ای از اندیشه های پلیس دیوید Ruddock همچنین نشان می دهد که صفحه 5 خواهد بود و مجهز به Snapdragon 765G چیپ ست. مشخص نیست که چرا گوگل این است که امید بستن به استفاده از کمتر قدرتمند Snapdragon 765G چیپ ست اما ممکن است که آن را ممکن است به هزینه های مرتبط.

پیکسل های همراه شده اند شاهد افزایش مداوم قیمت آن در طول سال بنابراین با تعویض به یک mid-range chipset گوگل می توان به دنبال کاهش هزینه ها است که به نوبه خود می تواند در کاهش قیمت برای مصرف کنندگان است. در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما امیدوارم ما باید جزئیات بیشتر در آینده نزدیک.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره 5g گوگل و اینتل. منبع: xda-developers



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن