-4a XL پیکسلی وجود دارد؟

گوگل در نهایت پیکسل 4a رسمی و آن را در دسترس خواهد بود قبل از سفارش از سپتامبر. اما مدل 4a XL پیکسل هم هست؟ بی

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

گوگل در نهایت پیکسل 4a رسمی و آن را در دسترس خواهد بود قبل از سفارش از سپتامبر. اما مدل 4a XL پیکسل هم هست؟

بیش از یک سال پیش گوگل راه اندازی هر دو پیکسل 3a و 3a XL و غول موتور جستجو به نوسان انتشار دو نسخه از یک تلفن به دست - یکی کوچکتر و یک XL.

-4a XL پیکسلی وجود دارد؟

وجود خواهد داشت پیکسل 4a XL ، با پیکسل 4a تنها مدل در حال حاضر برای فروش.

مرتبط با : ما را بخوانید و در عمق پیکسل 4a بررسی

اگر شما شده است به دنبال نشت و شایعات و سپس این ممکن است بیش از حد از شوک به عنوان آن را برای یک مدت پیشنهاد شده است که آنها تنها یک مدل برای خرید آمده است.

با این حال، این بدون شک به عنوان یک ضربه به کسانی که به دنبال دوربین عالی ارائه شده در اینجا می آمد، اما با صفحه نمایش بزرگتر و باتری. با پیکسل 4a شما باید صفحه نمایش 5.8 اینچ OLED در مقایسه کوچک با قطع برای دوربین جلو. که به مراتب کوچکتر از بسیاری از رقابت آندروید، که به طور منظم بسته نمایش حداقل 6.5 اینچ.

این هم خبر خوب و هم بد است. این خوب به عنوان پیکسل 4a ارائه می دهد کسانی که نمی خواهند یک گوشی بزرگ گزینه, درست به عنوان اپل با آی فون SE 2. به نظر می رسد تلفن های کوچک ممکن است داشتن سال خود را، به عنوان اپل است شايعه راه اندازی نسخه حتی کوچکتر از آی فون 12 با پانل 5.4 اینچی.

...البته طرف مقابل این است که در داخل باتری کوچکتری وجود دارد و تلفن به احتمال زیاد برای کسانی که دست های بزرگ یا کسانی که رسانه های زیادی را در گوشی های خود مصرف می کنند خیلی کوچک خواهد بود.

مرتبط با : OnePlus Nord در مقابل پیکسل 4a

ویژگی های دیگر پیکسل 4a عبارتند از دوربین 12 مگاپیکسلی, Snapdragon 730 چیپ ست, 6GB RAM و 128GB ذخیره سازی

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن