نحوه استفاده از گوگل برای ملاقات رایگان

از امروز به بعد شما می توانید با استفاده از Google دیدار به صورت رایگان. اگر شما با آن آشنا نیست, ملاقات بسیار

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

از امروز به بعد شما می توانید با استفاده از Google دیدار به صورت رایگان. اگر شما با آن آشنا نیست, ملاقات بسیار محبوب برای چت تصویری نرم افزار, اما تا به حال آن را تنها در دسترس بوده و به مشتریان پرداخت. اگر شما علاقه داشتن به آن تلاش, در اینجا نحوه استفاده از ملاقات به صورت رایگان.

گوگل نیازهای

شما نیاز به یک حساب کاربری گوگل به منظور شروع یک ملاقات تصویری جلسه − اگر شما در حال حاضر یک جیمیل کاربر تنظیم یکی نمی کشد طولانی − اما شما نمی نیاز به یک حساب کاربری گوگل به منظور پیوستن به یکی.

شما می توانید شروع و یا پیوستن به پاسخگویی تماس و یا در دیدار با وب سایت و یا از طریق ملاقات برنامه برای iOS و آندروید.

گوگل دیدار رایگان است ؟

از مارس 4, گوگل در حال ساخت پاسخگویی به رایگان دسترسی داشته باشید. اما آن خواهید بود یک فرایند تدریجی است. اگر شما نمی کردم این گزینه و در عین حال شما باید به صبر طولانی. شما می توانید در اینجا ثبت نام برای دریافت هشدار از طریق زمانی که آن را نشانی از تبدیل شدن به در دسترس شما است.

پرداخت می شود دیدار با ردیف ادامه خواهد داد به وجود با طیف وسیعی از پیشرفته − و اغلب کسب و کار متمرکز − ویژگی های. قیمت گذاری شروع می شود در £4.60 هر کاربر در هر ماه می رود تمام راه را تا 20 پوند به ازای هر کاربر در هر ماه.

گوگل ملاقات محدودیت

نسخه رایگان از دیدار بسیار سخاوتمندانه با زمان خود و شرکت کنندگان محدودیت.

هر جلسه می توانید نگه دارید تا به 100 شرکت کننده و شما قادر خواهید بود برای دیدن تا 16 از آنها را بر روی صفحه نمایش خود را در یک بار.

جلسات را در ابتدا باید 24 ساعت زمان محدود. اما این تغییر در اکتبر 1, زمانی که 60 دقیقه محدود خواهد شد به اجرا در آمده است.

Houseparty نمی گوید چه محدودیت های آن هستند اما در مقایسه favourably با زوم آن نیز 100 نفر ظرفیت اما تحمیل 40 دقیقه محدودیت در تماس های ویدئویی رایگان.

مرتبط با: است زوم بی خطر است ؟

Google دیدار با امنیت

گوگل در تلاش است به افتراق دیدار از زوم و Houseparty با صحبت کردن آن ویژگی های امنیتی و حفظ حریم خصوصی اعتبار.

این اقدام به آن را دشوار است به صورت پیش فرض به ربودن دیدار با تماس با استفاده از نشست شناسه که 25 کاراکتر و تنها اجازه می دهد مردم را به پیوستن به یک جلسه تا 15 دقیقه در پیشبرد موجب "کاهش پنجره که در آن یک حمله نیروی بی رحم حتی می توانید اقدام شود".

علاوه بر این هر کسی که تلاش می کند برای پیوستن به یک جلسه بدون دعوت شده به درخواست ورود.

بر خلاف زوم و Houseparty ملاقات تماس های رمزگذاری شده هستند. اما آنها در پایان به پایان رمزگذاری شده که به معنی وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوای خود را محافظت از خود گوگل.

چگونه برای شروع یک, گوگل, ملاقات, ملاقات

برای شروع یک جلسه دیدار با, آتش, تا دیدار با وب سایت و یا نرم افزار آمار عضویت و یا شروع یک جلسه' ایجاد یک نام برای جلسه و آمار 'ادامه' و سپس 'عضویت در'.

شما می توانید اضافه کردن مردم به آن یا با انتخاب 'کپی پیوستن به اطلاعات و چسباندن و ایمیل جزئیات و یا با ضربه زدن 'اضافه کرد.

مرتبط: چگونه برای حذف خود را Houseparty حساب

چگونه برنامه های گوگل ملاقات تماس بگیرید

شما می توانید برنامه ملاقات در تقویم گوگل. فقط ایجاد یک رویداد ضربه " اضافه کردن مهمان در مهمانان تب صحیح وارد کنید آدرس ایمیل و سپس ضربه 'نجات' و 'ارسال'.

چگونه به پا زدن مردم از گوگل دیدار و نشست

امیدوارم این اتفاق نمی افتد اما اگر شما تا به حال نیاز به کسی پا زدن کردن تماس خود را به 'مردم' در سمت راست از چت رابط آمار بازگشت پیکان که به نظر می رسد بعد به شخص شما می خواهید به حذف و پس از آن را انتخاب کنید و "حذف".

چگونه برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش در گوگل ملاقات

اگر شما نیاز به به اشتراک گذاری هر چیزی بر روی صفحه نمایش خود را در طول یک دیدار چت, آمار 'در حال حاضر در حال حاضر" را فشار دهید در گوشه پایین سمت راست و انتخاب گزینه مناسب از لیست که به نظر می رسد را انتخاب کنید مطالب خود را و آمار 'به اشتراک بگذارید'.

هنگامی که شما انجام می شود, آمار توقف ارائه'.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن