اپل فقط منسوخ شده یک دسته از MacBook Airs و جوانب مک بوک

اگر شما صاحب یک مک بوک ایر یا مک بوک پرو, سپس شما ممکن است بخواهید برای بررسی از اپل آخرین لیست مدل هایی که شد

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

MacBook Airاگر شما صاحب یک مک بوک ایر یا مک بوک پرو, سپس شما ممکن است بخواهید برای بررسی از اپل آخرین لیست مدل هایی که شده اند یا طبقه بندی شده به عنوان قدیمی یا منسوخ شده است. این شامل مدل هایی که تولید شد از اواسط سال 2013 تا اواسط 2014, بنابراین اگر شما هر یک از این لپ تاپ ها ممکن است آن را به ارزش توجه.

تبلیغات

با توجه به لیست این شامل اواسط 2013 11 اینچ و 13 اینچ مک بوک ایر اوایل 2014 11 اینچی و 13 اینچی MacBook Pro و اواسط 2014 شبکیه چشم مک بوک طرفدار. برای کسانی که بدانم در مورد این نامگذاریهای, محصولات, فهرست, قدیمی, بدان معنی است که آنها شده اند در اطراف برای حداقل پنج سال.

این به این معنی است که آنها هنوز هم می تواند تعمیر شود اگر چه بخش خواهد بود موضوع را به در دسترس بودن. در برخی از موارد برخی از این فهرست ذکر شده مدل هنوز واجد شرایط برای ارتقاء سیستم عامل, اما شما نیاز به مراجعه به اپل لیست سازگاری. به عنوان برای محصولات که در حال منسوخ تلقی این بدان معنی است که آنها مسن تر هستند و دیگر برای تعمیر واجد شرایط حداقل نه به طور رسمی.

این شانس وجود دارد که شما هنوز هم می تواند آنها را تعمیر توسط شخص ثالث تعمیرگاه اما با توجه به چگونه آنها این امکان وجود دارد که شاید این تعمیرگاه ممکن است قطعات لازم است یا نه.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ مک بوک ایر و مک بوک پرو. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن