لاو مزیت کارت نقد و بررسی: آیا ارزشش را دارد ؟

آیا شما تا به حال خرید در لاو و متوجه نشانه ترویج لاو مزیت کارت?خانه فروشگاه کارت اعتباری ارائه می دهد انتخاب

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

آیا شما تا به حال خرید در لاو و متوجه نشانه ترویج لاو مزیت کارت?

خانه فروشگاه کارت اعتباری ارائه می دهد انتخاب خود را از 5% تخفیف خرید ویژه و یا تامین مالی ارائه می دهد برای هیچ بهره و یا کم بهره و نتیجه نهایی نرسیده است.

هر چند که وسوسه پول متخصص کلارک هوارد می گوید این ارائه می دهد نه برای همه: او می گوید: خطرات وجود دارد با فروشگاه کارت های اعتباری مانند این است که شما ممکن است آگاه است. من قصد دارم به جزئیات آن و همچنین تمام جوانب مثبت و منفی از این کارت در این مقاله است.


فهرست مطالب


چه لاو مزیت کارت?

لاو مزیت کارت خانه فروشگاه کارت اعتباری ارائه شده توسط صفحه اصلی بهبود (persian) خرده فروش. آن را حمل می کند یک ویزا یا مسترکارت آرم. این به معنی آن است که تنها برای خرید های ساخته شده در یک لاو store و یا از طریق Lowes.com. و شما نمی توانید از آن استفاده کنید برای خرید در هر خرده فروش.

این کارت که اغلب تن به تن به عنوان سریع-تصویب گزینه در حالی که در فروشگاه ارائه می کند دو مزایای بالقوه است. شما می توانید آن را به صورت ویژه تامین مالی برای پروژه های بهبود صفحه اصلی صفحه اصلی لوازم خانگی ، و یا شما می توانید استفاده از آن را برای 5% از قیمت خرید از آیتم های واجد شرایط. اگر خرید شما واجد شرایط برای هر دو شما باید با انتخاب یکی یا دیگری.


چگونه من می تواند صرفه جویی در پول با لاو مزیت کارت?

وجود دارد یک زن و شوهر از راه های مختلف که شما می توانید با استفاده از لاو مزیت کارت به افزایش خریدهای خود را در فروشگاه های بهبود خانه:

  1. تخفیف قیمت خرید
  2. ویژه تامین مالی

این مهم است که توجه داشته باشید که این دو روش نمی تواند در ترکیب. چاپ خوب در کارت مانع از آن است که به وضوح توضیح داده شده در لاو سایت:

The Lowe's Advantage Card offers customers a couple of different options for savings on purchases.
Lowes.com

زمانی که شما در این گزینه شما ممکن است متوجه است که 5% خاموش است شبیه به آنچه که برخی از غیر مارک کارت های اعتباری به صورت نقدی یا پاداش امتیاز. اما مزیت این است که شما در حال گرفتن فوری 5 ٪ از قیمت خرید خود را به جای پاداش از اعتبار خود را در صدور بیانیه.

Clarks می گوید: 5% تخفیف به اندازه کافی برای در نظر گرفتن این کارت اگر شما مکرر خریداران در فروشگاه. که می آید با یک نکته مهم اینکه: او می گوید: شما باید خود را پرداخت تعادل کامل در هر ماه برای تخفیف به ارزش آن می شود.

به ویژه تامین مالی ارائه می دهد که در آن افراد ممکن است به مشکل اجرا می شود. کلارک یک هشدار بر عطف به ماسبق علاقه با این خرید. من توضیح دهید که بعدا در این داستان است.

تبلیغات

چگونه به استفاده از لاو مزیت کارت

تخفیف قیمت خرید ویژه تامین مالی ارائه می دهد
5% خاموش ترین خرید روزمره: هیچ محدودیتی برای تعداد خرید شما می توانید در 5% تخفیف, اما وجود دارد برخی از محدودیت ها و محرومیت شما باید توجه داشته باشید. 6 ماه بدون بهره تامین مالی: اگر شما صرف بیش از $299 در یک خرید با این کارت آن است که واجد شرایط برای "تامین مالی خاص" است که به شما اجازه پرداخت آن در اقساط ماهانه به مدت شش ماه. اما اگر شما نمی بازپرداخت کل با پایان مدت شما می تواند موضوع را به عطف به ماسبق علاقه تمام راه برگشت به تاریخ فروش.
10% تخفیف برای خرید اول: در این مقاله نوشته شده بود و لاو در حال اجرا بود یک پیشنهاد تبلیغاتی: 10% تخفیف برای خرید اول ساخته شده توسط cardholders جدید. این تخفیف که یک ارتقاء فعال در این مقاله نوشته شده بود و در پوش $100. 84 سال از پرداخت ثابت: با خرید 2000 دلار یا بیشتر, شما می توانید با استفاده از این کارت برای پرداخت در آوریل ثابت. در حالی که ممکن است صدای خوب بر روی سطح چاپ خوب ارائه می دهد یک هشدار: شما باید ثابت پرداخت های ماهانه برای مدت زمان از مدت payback.

است خطر ابتلا به ارزش بالقوه پاداش ؟

ایده بهره دوره شش ماهه به سرمایه گذاری های بزرگ بعدی خود و خانواده از خرید جذاب در سطح. اما خطرات درگیر وجود دارد.

خطر اصلی مرتبط با این کارت این است که عطف به ماسبق علاقه. اجازه دهید من توضیح دهید که چگونه است که کار می کند.

اگر شما را به یک لاو خرید $299 یا بیشتر, شما می توانید با استفاده از این کارت به 0% تامین مالی در خرید برای شش ماه.

اگر شما موفق به پرداخت تعادل کامل در پایان شش ماه شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت عطف به ماسبق اتهامات عنوان شده علیه منافع کامل مبلغ خرید. و آن بهره تعلق گیرد از تاریخ خرید می روم شما با توجه به خوبی در بیش از مقدار شما را دیدم در ثبت نام کنید.

هر چند نرخ بهره متفاوت است و بر اساس اعتبار خود را ارزیابی این احتمال وجود دارد که خود APR خواهد شد بالاتر از میانگین ملی اگر شما متحمل شدن عطف به ماسبق علاقه.

پس از حفر به چاپ خوب در این پیشنهاد من در بر داشت چند چیز دیگر را در نظر بگیرید:

  • ساخت مورد نیاز پرداخت های ماهانه است نه لزوما رفتن به مسیر پرداخت خرید خود را: "بسته به مقدار خرید ارتقاء ظهر و پرداخت تخصیص های مورد نیاز حداقل پرداخت های ماهانه ممکن است یا نه ممکن است پرداخت خرید پایان دوره تبلیغاتی."
  • اگر شما بیش از یک خرید تامین مالی بر روی کارت خود را پرداخت ممکن است به طور مستقیم به ویژه امور مالی را ارائه می دهند: "برخی یا همه از پرداخت حداقل بر اساس تبلیغاتی تعادل ممکن است اعمال می شود به دیگر مانده حساب."

کلارک ندارد به ویژه تامین مالی, اما اگر شما استفاده از آن تنها به 5 درصد و پرداخت آن ماهانه این کارت می تواند کار کند. برای خریداران که به این رده مناسب شما همچنین ممکن است بخواهید به در نظر با استفاده از یک کارت اعتباری پاداش است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هر نقطه.

با استفاده از پول نقد به کارت های اعتباری مانند سیتی دو پول نقد می تواند یک راه برای امن 2 ٪ پشت نقدی بدون نیاز به شیر به یک خط جدید اعتباری است. گردان نقدی پشت کارت های مانند آن را کشف نقد پشت کارت و یا تعقیب آزادی ارائه 5 ٪ پشت نقدی در دسته بندی است که تغییر در هر سه ماه. آن را به ارزش چک کردن آن دسته قبل از لاو خرید, برای دیدن اگر شما ممکن است واجد شرایط برای 5% تخفیف.


2 جایگزین لاو مزیت کارت

اگر شما به دنبال یک جایگزین برای استفاده از یک کارت اعتباری فروشگاه کلارک می گوید اینها راه های بهتر برای سرمایه گذاری آینده خود را برای پروژه های بهبود صفحه اصلی اگر شما نمی توانید برای آن پرداخت به صورت نقدی.

کلارک پیشنهاد اول: عدالت خانه خط اعتباری (HELOC)

اگر این پروژه به اندازه کافی بزرگ است, شما ممکن است در واقع می خواهید به بازدید از بانک های محلی خود را و یا اتحادیه های اعتباری ، اگر صاحبان سهام در خانه خود را با درخواست عدالت خانه خط اعتباری ممکن است عاقل ترین تصمیم گیری های مالی.

تبلیغات

کلارک می گوید: شما احتمالا بهتر است تامین امنیت پایین تر MAY رای از طریق وام سنتی اگر شما می دانید شما نمی توانید پرداخت کردن تعادل کامل خرید خود را قبل از ارائه مقدماتی را منقضی می شود.

"حتی اگر آنها در حال رفتن به پرداخت بهره از حق دور آنها در حال رفتن به پرداخت یک مقدار پایین تر نرخ بهره موثر از حتی با 6 و 12 یا 18 ماه در 0 ٪ اما پس از آن می رود به 25 درصد یا بالاتر نرخ بهره بعد" کلارک می گوید.

کلارک پیشنهاد دوم: پایین ثابت-کارت اعتباری نرخ

صفحه اصلی:: پروژه گران قیمت اما نه ارزش اعمال نفوذ وام مسکن در خانه خود را ؟ کلارک یکی دیگر از جایگزین: از بانک یا تعاونی اعتباری خود در مورد پایین ترین نرخ ثابت MAY کارت های اعتباری.

کلارک می گوید: شما اغلب می توانید پیدا کردن یک نرخ ثابت کارت اعتباری در اتحادیه های اعتباری برای زیر 10% APR. او ترجیح می دهند قفل در که کارت رای دادن و تلاش برای پرداخت تعادل اولیه به جای استفاده از 84 ماه ثابت-نرخ تامین مالی از طریق لاو.


افکار نهایی

اگر شما با توجه به خرید بزرگ در لاو وسوسه وجود دارد خواهد بود برای درخواست لاو مزیت کارت. در اینجا برخی از جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید قبل از اینکه شما تصمیم که:

لاو مزیت کارت: جوانب مثبت و منفی

جوانب مثبت منفی
تا 10 ٪ تخفیف خرید با کارت می توانید با استفاده از این کارت در هر نقطه اما لاو
5% خاموش ترین لاو خرید با کارت وجود پتانسیل های بالا و APR بهره تعهدی
ویژه تامین مالی ارائه می دهد به 0% دوره در برخی از خرید عطف به ماسبق بهره است که با توجه ویژه بر تامین مالی اگر نه کامل پرداخت می شود تا پایان دوره تبلیغی

خط پایین: اگر شما از این انعطاف پذیری مالی و شخصی و انضباط به پرداخت قبض خود را برای این کارت بلافاصله شما می توانید لذت بردن از 5% بیشتر از بهبود صفحه اصلی خود را خرید. اگر شما در حال تلاش برای تامین مالی پروژه های بهبود صفحه اصلی است که شما را برخی از زمان برای بازپرداخت پول متخصص کلارک هوارد به شدت هشدار در برابر درگیر شدن با این نوع اعتبار است.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب