Facebook, تست ویکیپدیا ادغام به نتایج جستجوی خود را

هنگامی که شما در جستجوی چیزی در گوگل گاهی اوقات شما ممکن است یک دانش پنل در سمت راست است که شما فراهم می کند ب

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

هنگامی که شما در جستجوی چیزی در گوگل گاهی اوقات شما ممکن است یک دانش پنل در سمت راست است که شما فراهم می کند با یک مختصر blurb در موضوع شما در جستجوی آن هستید و همچنین به عنوان یک لینک به وب سایت مثل ویکی پدیا. در حال حاضر به نظر می رسد مانند Facebook در حال تلاش برای انجام همان در یک تست است که کشف شد و به اشتراک گذاشته شده توسط برخی از کاربران در توییتر.

تبلیغات

Facebook نیز پس از تایید به TechCrunch این است که در واقع یک ویژگی است که آنها در حال آزمایش کردن و آن است که یک برنامه آزمایشی آنها در حال اجرا در iOS نسخه دسکتاپ از وب سایت خود را. با توجه به اینکه این آزمون نمی شود شگفت زده اگر شما آن را نمی بیند و نشان می دهد تا برای شما و همچنین ما نمی تواند مطمئن باشد که این یکی از ویژگی های است که Facebook را رول کردن به توده ها در آینده است.

به عنوان TechCrunch, یادداشت ها, از ویژگی های است که هنوز هم یک بیت از یک آمار-و-miss وضعیت که در آن برخی از موضوعات به همراه داشت لینک به ویکیپدیا در حالی که دیگران نداشت. مانند ما گفت: با توجه به این که Facebook تست شده است از ویژگی های ممکن است که هنوز هم وجود دارد برخی از تاب برداشتن و اشکالات است که آنها هنوز به کار کردن پس از آن قابل درک است که آن را نمی ممکن است راه حل مناسبی نشده است.

در هر صورت, آن است که یک ویژگی جالب اگر چه ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از مردم در واقع استفاده از Facebook به جستجو کردن اطلاعات در مقایسه با گوگل اما در مورد شما انجام دهد و سپس این می تواند چیزی برای نگاه به جلو به در آینده اگر و هنگامی که Facebook تصمیم می گیرد به رول کردن آن به مردم است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook و ویکیپدیا. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن