Facebook راه اندازی جدید تماس صوتی برنامه سوس گوجه فرنگی

Facebook Messenger در حال حاضر اجازه می دهد تا برای تماس های صوتی اما به نظر می رسد که Facebook در حال آزمایش

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

Facebook Messenger در حال حاضر اجازه می دهد تا برای تماس های صوتی اما به نظر می رسد که Facebook در حال آزمایش کردن یک برنامه جدید به نام سوس گوجه فرنگی است که همچنین اجازه می دهد تا کاربران را به صوتی-فقط تماس. پس تفاوت در چیست ؟ چرا که وجود خواهد داشت یک نیاز برای یک جدید و جداگانه در نرم افزار? با سوس گوجه فرنگی وجود خواهد داشت یکی از تفاوت های اصلی: کاربران می توانند خود را نشان می دهد در دسترس بودن.

تبلیغات

ما همه تماس های تلفنی ساخته شده در گذشته که مردم گاهی اوقات جواب نمی ده به عنوان آنها ممکن است شنیده ام زنگ تلفن و یا اگر آنها مشغول هستید اما از آنجایی که ما نمی دانیم که ما باید سعی کنید شانس ما. اما با سوس گوجه فرنگی کاربران قادر خواهد بود به مجموعه ای از بحث خود را در وضعیت برنامه را نشان می دهد اگر آنها در دسترس برای دریافت تماس.

با توجه به Facebook آنها توضیح دهد که این به معنای غلبه بر برخی از محدودیت ها با تماس های تلفنی که در آن مردم نمی دانند که اگر آنها باید تماس بگیرید چون آنها نمی خواهند به قطع شخص دیگر اگر آنها مشغول است. با نشان دادن خود وضعیت در دسترس بودن آن ذکر شده است که کاربر مشغول است و می توان از طریق تلفن.

Facebook ادعا می کند که این برنامه در واقع در حال توسعه بوده اما با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس آنها توسعه آن شتاب برای کمک به کاربران برای اقامت در ارتباط با هر یک از دیگر. سوس گوجه فرنگی توسط توسعه داده شد Facebook داخلی تیم R&D پس از اینکه آیا یا نه آن را تبدیل به یک عامل اصلی محصول بستگی دارد که چگونه به خوبی آن را دریافت است. در حال حاضر آن است که تنها در ایالات متحده در دسترس برای هر دو سیستم عامل iOS و دستگاه های آندروید.

در زمینه کلی. جزئیات بیشتر در مورد برنامه Facebook. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن