پروژه xCloud خواهد بود بخشی از بازی های ایکس باکس تصویب نهایی از سپتامبر

مایکروسافت اعلام کرده که در جریان آن خدمات پروژه xCloud را تبدیل به بخشی از بازی های ایکس باکس تصویب نهایی این

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

مایکروسافت اعلام کرده که در جریان آن خدمات پروژه xCloud را تبدیل به بخشی از بازی های ایکس باکس تصویب نهایی این سپتامبر "در هیچ هزینه اضافی برای مشترکین موجود."

این شرکت پیش از این تایید کرد که این جریان از ویژگی های خواهد بود ساخته شده در دسترس به عنوان بخشی از خدمات در گذشته اما این اولین بار است که ما دریافت کرده اید رسمی بتن تایید و از آن خبر بزرگ.

آن را تا حدودی مایه تاسف است که xCloud نمی تواند همراه با پایه ایکس باکس بازی عبور اشتراک که هزینه £7.99 یک ماه. به جای آن شما نیاز به پرداخت £10.99 برای نهایی نوع که شامل ایکس باکس زنده طلا, بازی پاس و بعد از این سال پروژه xCloud.

یک پست وبلاگ در ایکس باکس سیم به قلم فیل اسپنسر می گوید که "نمی خواهد شما را مجبور به نسل بعدی" که برای تلفن های موبایل مانند یک نسبتا واضح بیت از سایه نسبت به سونی خواهد بود که با انتشار مجموعه ای از بازی های خواهد بود که منحصر به فرد به PS5.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

"ما می خواهیم هر ایکس باکس بازیکن به بازی در تمام بازی های جدید از Xbox Game Studios" اسپنسر نوشت. "همین دلیل است که Xbox Game Studios عناوین ما آزادی در چند سال آینده مانند Halo بی نهایت – در دسترس خواهد بود و بازی در ایکس باکس سری X و ایکس باکس یکی از. ما نمی خواهد شما را مجبور به ارتقاء به ایکس باکس سری X در راه اندازی بازی ایکس باکس انحصاری."

"شما Xbox One لوازم جانبی آمده به آینده با شما بیش از حد" اسپنسر اضافه شده است. "ایکس باکس Elite کنترل و ایکس باکس تطبیقی کنترل کننده همه کار بر روی ایکس باکس سری X, بنابراین شما لازم نیست برای خرید کنترل های جدید. بر خلاف دیگران ما معتقدیم که سرمایه گذاری های خود در بازی باید با حرکت شما به نسل بعدی."

Phil Spencer نمی messing اطراف هل دادن ایده سازگاری رو به جلو و اجازه می دهد بازیکن را به حرکت رو به جلو را به نسل بعدی دانستن خود کنسول بازی و لوازم جانبی را تمام باقی می ماند مربوطه. این یک حرکت جسورانه و نشانه روشن است که مایکروسافت بیشتر در رابطه با خدمات اکوسیستم از سنتی کنسول چرخه.

ایکس باکس سری X است که با توجه به راه اندازی بعد از این سال اگر چه خاص تاریخ انتشار و قیمت گذاری باقی می ماند تایید نشده است. این امکان وجود دارد که از جمله جزئیات خواهیم بود پرده برداری کرد در طول بازی ایکس باکس نمایش گذاشتن در جولای 23, که درخشش قابل توجهی نور در اول عناوین.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن