اپل iMac تازه کردن با iPad Pro-الهام گرفته از طراحی های آینده در WWDC?

اپل می تواند برنامه ریزی برای راه اندازی یک نسخه جدید از آن مانیتور کامپیوتر رومیزی در WWDC اگر مدل فعلی سهام

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

اپل می تواند برنامه ریزی برای راه اندازی یک نسخه جدید از آن مانیتور کامپیوتر رومیزی در WWDC اگر مدل فعلی سهام سطوح هر چیزی به رفتن.

MacRumors خال خال اپل لیست فروشگاه برای 27 اینچ iMac inch لیست تحویل بین ژوئیه 25 جولای 2. با توجه اپل آنلاین-تنها نطق اصلی WWDC در ژوئن 22, آن می تواند نشانه ای تازه است که در نزدیکی افق.

این 21.5 اینچ مدل هنوز هم ارائه می دهد تحویل سریع پس از آن به طور کامل ممکن است اپل این است که فقط تجربه یک جزء کمبود برای بزرگتر از این دو همه در یک رایانه است.

WWDC نیست معمولا یک رویداد که در آن اپل را دوست دارد به راه اندازی سخت افزار جدید اما iMac است که قطعا با توجه به به روز رسانی. گزارش های اخیر و نشت پیشنهاد کرده اند یک نسخه جدید از macOS دستگاه می تواند در راه است.

مرتبط: بهترین Mac 2020

فقط این هفته Sonny Dickson یک leaker با اعتماد سابقه, پیش بینی iMac با "iPad Pro طراحی language", است که در آینده سالانه اپل در رویداد. دیکسون همچنین reckons ناهنجاری را شبیه Mac Pro نمایش و شامل یک AMD ناوی GPU.

اگر آن را به نظر می رسد هر چیزی مانند مسخره کردن که MacRumors منتشر کرده اند, ما می خواهم تصور کنید iMac علاقه مندان خواهد بود صف کردن درب برای این یکی.

نیز وجود دارد شده است مقدار زیادی از بحث در یک 23-inch iMac است که جایگزین 21.5-inch دستگاه. گزارش اولیه پیشنهاد شده است که نمی رسند تا نیمه دوم سال. با توجه به زمان iMac محدوده تنها ارائه می دهد 8-generation Intel Core processors ما انتظار افزایش قدرت به 10 نسل سیلیکون است.

اپل همچنین بنا به گزارش توطئه جدید مک بوک طراحی شده توسط پردازنده های ARM برای WWDC را به ثمر طولانی-شایعه تغییر از اینتل پردازنده. آن را هنوز هم بعید است برای رسیدن به قبل از سال 2021 با توجه به های اخیر نشانه اما اپل می تواند مطمئن شوید که یک چلپ چلوپ با یک اطلاعیه در این منحصر به فرد ترین رویداد WWDC.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن