تایید شده: پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 آینده امسال

تعجب! در کنار پیکسل 4a، گوگل همچنین تایید چند دستگاه پیکسل دیگر که در حال حمل و نقل در سال جاری. همچنین می دان

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

تعجب! در کنار پیکسل 4a، گوگل همچنین تایید چند دستگاه پیکسل دیگر که در حال حمل و نقل در سال جاری. همچنین می دانیم که 4a 5G پیکسل چقدر هزینه خواهد داشت.

گوگل تایید کرده است پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G در حال آمدن در سال جاری و آنها هر دو دسترسی به آخرین جنس از سرعت های داده های تلفن همراه داشته باشد.

همچنین تایید شده است که پیکسل 4a 5G خواهد شد خرده فروشی برای $499, $150 بیشتر از پیکسل 4a فقط اعلام شده است که همراه با قیمت 349 $ برچسب. قیمت بریتانیا داده شد، اما با توجه به قیمت 4a بودن £ 349 حدس در £ 499 به نظر می رسد می تواند دقیق باشد.

پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 در ایالات متحده ، کانادا ، بریتانیا ، ایرلند ، فرانسه ، آلمان ، ژاپن ، تایوان و استرالیا در دسترس خواهد بود. در ماه های آینده، تاریخ انتشار خاصی داده نمی شد.

مرتبط: این ها بهترین گوشی های شما می توانید خرید در حال حاضر

ما تمایل به دیدن دستگاه های جدید پیکسل در ماه سپتامبر، به طوری که می تواند فریاد خوبی برای زمانی که ما بیشتر بشنوند.

و خب، اين تقريباً همينه. گوگل به هیچ اطلاعات مشخصات و یا طراحی tweaks را به دست هم نداده است بنابراین ما کمی در تاریکی. هیچ مدل XL ذکر شد، بنابراین ما می توانیم در پایان دیدن 4a 5G را به جای مدل به طور منظم و 5 در آینده با صفحه نمایش بزرگتر.

یک به روز رسانی ما می توانیم انتظار چیپ ست های مختلف است, به عنوان Snapdragon 730 که شما در داخل پیکسل 4a پیدا است سازگار با مودم 5G. اکثریت گوشی های 5G اواسط برد تا کنون از Snapdragon 765G استفاده کرده اند، که انتخاب خوبی در اینجا خواهد بود. شایعات قبلا پیشنهاد پیکسل 5 خواهد شد یک گل سرسبد واقعی از نظر مشخصات نیست، بنابراین می تواند مورد هر دو 4a 5G و 5 utilise داخلی همان، با تفاوت های بزرگ آینده در طراحی، صفحه نمایش و دوربین.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن