Assassin's Creed Valhalla راه اندازی خواهد شد بعد از این سال

در علاوه بر این به تایید تاریخ راه اندازی از Far Cry 6, Ubisoft نیز تایید کرد که از تاریخ انتشار خود را از باز

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

در علاوه بر این به تایید تاریخ راه اندازی از Far Cry 6, Ubisoft نیز تایید کرد که از تاریخ انتشار خود را از بازی های دیگر مانند Assassin's Creed Valhalla که در اصل اعلام کرد در ماه آوریل است. برای کسانی که هیجان زده به گرفتن دست خود را در قسط بعدی در Assassin's Creed حق رای دادن, شما فقط نیاز به صبر کنید چند ماه.

تبلیغات

دلیل این است که یوبی سافت تایید کرده است که Assassin's Creed Valhalla خواهد شد راه اندازی در 17 نوامبر سال 2020 است. این علائم آخرین بازی از Assassin's Creed سری منتشر خواهد شد که در آن عنوان قبلی اودیسه در اصل راه اندازی در سال 2018 است. یوبی سافت تا به حال در ابتدا گرفته شده برای انتشار عناوین جدید در هر سال اما در زمان های اخیر آنها نوع متوقف به انجام آن است.

Valhalla, به عنوان نام نشان می دهد از ویژگی های نوردیک تم و قرار است در سال 873. آن را قرار داده و بازیکنان را در نقش یک وایکینگ مهاجم به نام Eivor خواهد شد که منجر به یک وایکینگ حزب است که به دنبال حل و فصل کردن در آنگلوساکسون انگلستان است. برخی از تغییرات یوبی سافت خواهد ساخت به سالن پذیرایی خدای اودین حذف sidequests به جای امید بستن به "محیط زیست, مناسبت ها" است که طراحی شده برای بیشتر خود به خودی.

این بازی خواهد بود برای راه اندازی چندین سیستم عامل از جمله PC, PS4, PS5, ایکس باکس یک و ایکس باکس سری X و همچنین گوگل, مراکز پخش آنلاين پلت فرم. این بازی همچنین ارائه رایگان ارتقا برای نسل فعلی کنسول پارسه که بعد از خرید یک کنسول نسل بعدی.

در زمینه بازی. جزئیات بیشتر در مورد Assassin's Creed و یوبی سافت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن