مایکروسافت اختراع از یک جفت هدفون با ساخته شده است در خواننده اثر انگشت

این روزها ما در حال شروع به دیدن چگونه بیشتر هدفون ها شروع به ویژگی های لمسی مبتنی بر کنترل, که در آن کاربران

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

این روزها ما در حال شروع به دیدن چگونه بیشتر هدفون ها شروع به ویژگی های لمسی مبتنی بر کنترل, که در آن کاربران می توانید ضربه تند وشدید زدن در earcups برای تنظیم حجم تنظیم و در برخی موارد اجازه می دهد تا خارج از سر و صدا در. اما به نظر می رسد که مایکروسافت به دنبال چیزهای بیشتر با اثر انگشت یکپارچه سازی.

تبلیغات

پس چرا اثر انگشت یکپارچه سازی شما بپرسم ؟ به نظر می رسد که مایکروسافت پیش بینی چگونه این هدفون می تواند به عنوان یک کنترل از انواع برای کامپیوتر. برای مثال, شما می توانید جفت آن را با یک کامپیوتر و سپس با اثر انگشت خوان, سپس شما می توانید از آن استفاده کنید برای ورود امن به حساب خود را با تایید خود را با ضربه زدن بر روی earcups.

آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به نگه داشتن خود را صدا خصوصی که در آن شاید شما می توانید محافظت از چیزهایی مانند تماس صوتی, موسیقی, پادکست ها و غیره. در راه ما می توانیم که می گویند این است که بیش از حد از یک کشش از تخیل. با مایکروسافت Surface هدفون های این شرکت معرفی دفتر ادغام بنابراین برای آینده جفت ارز از سطح هدفون به جلو و دو وظیفه به عنوان یک اثر انگشت خوان در واقع حس می کند.

به علاوه آن را نیز ذخیره مایکروسافت و دیگر شرکت های پول با انصراف از جمله خوانندگان اثر انگشت در لپ تاپ یا کامپیوتر به این ترتیب به کاربران گزینه های بیشتر. که می شود گفت این است که تنها یک ثبت اختراع پس از آن سخت است برای گفتن که اگر مایکروسافت قصد دارد در ساخت آن را به یک واقعیت بنابراین نمی کنید امید خود را فقط رتبهدهی نشده است در مورد دیدن آن ضربه قفسه.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره هدفون مایکروسافت ثبت اختراع و امنیتی است. منبع: patentlyapple



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن