مفید ترین در iOS 14 ویژگی نبود حتی ذکر شده در WWDC سال 2020

اپل در نهایت قرار است برای فعال کردن آیفون و آی پد به کاربران برای تنظیم برنامه به طور پیش فرض برای وظایف خاص

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

اپل در نهایت قرار است برای فعال کردن آیفون و آی پد به کاربران برای تنظیم برنامه به طور پیش فرض برای وظایف خاص زمانی که iOS 14 و iPadOS 14 رول در اطراف بعد از این سال.

این قابلیت به شما این امکان را برای کاربران به مجموعه ای از شخص ثالث برنامه های ایمیل به عنوان برنامه پیشفرض برای باز کردن زمانی که آنها ضربه بزنید یک آدرس به جای ایمیل پیش فرض, برنامه, برای مثال.

همان می رود برای مرورگر وب است. اگر شما ترجیح می دهید گوگل کروم شما می توانید تنظیم آن را به عنوان اولویت خود را در تنظیمات و اطمینان صفری باز نمی هر زمان به شما ضربه بزنید لینک های جدید.

این ویژگی نبود در واقع اعلام کرد طی نطق اصلی WWDC اما این مستند از طریق iOS 14 صفحه در اپل سایت. در حالی که به نظر می رسد مانند یک نیشگون گرفتن و کشیدن آن را در واقع انبوه مفید برای کسانی که تکیه بر جرقه یا Gmail برای ایمیل خود, به عنوان مثال.

این شرکت نوشت: "مجموعه ای به طور پیش فرض مرورگر وب و ایمیل نرم افزار است که راه اندازی هنگامی که شما با کلیک بر روی یک لینک و یا می خواهید برای نوشتن یک ایمیل جدید پیام است."

این تغییر شده بود شایعه در هفته های اخیر پس از آن بزرگ به اپل زیر را از طریق به کاربران آزادی عمل بیشتری برای انتخاب نرم افزار است که بهترین کار برای آنها.

مرتبط با: اپل سیلیکون

در حال حاضر آن را به نظر نمی رسد به عنوان اگر قابلیت تمدید خواهد شد فراتر از برنامه های ایمیل و مرورگرهای وب, بنابراین اگر شما به دنبال به دور از برنامه تقویم برای مثال شما ممکن است هنوز هم باید برای قرار دادن با لینک کلیک کنید باز کردن در به طور پیش فرض برنامه تقویم برای هم بودن.

با این حال, این هنوز هم کاملا از ویژگی های قابل توجه برای اپل به حذف از رسیدگی در WWDC. این شرکت انجام دست خود را کامل اعلام ویژگی های جدید مانند سیب کلیپ های بازنگری شده برنامه نقشه که شامل مسیرهای دوچرخه سواری ویژگی های نام تجاری جدید برای پیام ها و اطلاعات غنی و قابل تنظیم ویدجت صفحه اصلی.

نیز وجود دارد یک ترجمه جدید نرم افزار طراحی شده توسط سیری یک برنامه کتابخانه به راحتی دسته بندی و محل برنامه و اپل تصویر در تصویر نیز در راه است.

این شرکت همچنین با استفاده از WWDC اعلام آینده نسخه های جدید از iPadOS, watchOS, tvOS و macOS می آیند قبل از پایان سال است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن