اپل در مورد آن را آسان تر برای ارتقاء مک بوک های قدیمی خود را – گزارش

آی فون ، iPad و اپل دیده بان صاحبان طولانی تا به حال این گزینه را به خود دستگاه به فروشگاه های اپل به تجارت بر

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

آی فون ، iPad و اپل دیده بان صاحبان طولانی تا به حال این گزینه را به خود دستگاه به فروشگاه های اپل به تجارت برای یک مدل جدید و به نظر می رسد این شرکت است که در مورد به گسترش حسن نیت ارائه میدهد به مک صاحبان بیش از حد.

یک گزارش جدید از بلومبرگ ادعا می کند اپل در حال برنامه ریزی برای imminently راه اندازی یک فروشگاه مک تجارت در طرح آن در رسانه های خرده فروشی, شروع در ایالات متحده و کانادا است. شروع هفته آینده این گزارش می گوید مشتریان قادر خواهد بود خود را به مک قدیمی به فروشگاه و دریافت اعتباری برابر یک خرید جدید است.

تا به حال تجارت در مک با اپل تنها شده است ممکن است توسط حمل و نقل دستگاه به شرکت در یک جعبه حمل به درب خود را اول است. اما یک تجارت جدید در طرح است که به احتمال زیاد همه چیز را بسیار نرم و صاف را قادر می سازد مشتریان به دریافت یک ارزیابی در نقطه ای از فروش هنگامی که آنها به خرید یک مک جدید.

این طرح زمانی که راه اندازی شده است و به احتمال زیاد در حالی که به زمین داده می شود تا بسیاری از فروشگاه اپل مکان های بسته باقی می ماند در طول coronavirus بیماری همه گیر.

مرتبط: بهترین Mac 2020

اپل به دنبال یک راه برای افزایش فروش مک که پایین میان به طور کلی کاهش سرعت از کامپیوتر شخصی در بازار است. بهبود انگیزه ممکن است انگیزه برخی از کاربران نیاز به ارتقا پیری iMac و مک بوک و یا.

اپل همچنین بنا به گزارش ها به دنبال راه اندازی قسط برنامه برای اپل کاربران کارت را که به cardholders فرصت برای خرید iPads مکینتاش و AirPods و بهره مندی از پرداخت سود بیش از دوازده ماه است. که مطابقت با یک طرح در حال حاضر در اثر برای آی فون ارائه می دهد که 24 ماه از بهره وام و اعتبار.

اپل هنوز برای اظهار نظر در هر دو گزارش برنامه. روشن نیست که آیا اپل قصد دارد به گسترش این گزارش طرح برای صاحبان مک در بریتانیا است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن