فیس بوک هشدار کاربران قبل از آنها به اشتراک گذاشتن COVID -19 مقالات

ما در حال یادگیری بیشتر در مورد ویروس با هر روز گذراست، اما در واقع هنوز هم وجود دارد بسیاری است که ما نمی دا

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399
ما در حال یادگیری بیشتر در مورد ویروس با هر روز گذراست، اما در واقع هنوز هم وجود دارد بسیاری است که ما نمی دانیم. برای مثال، افرادی که از ویروس بهبود یافته اند، هنوز هم لزوماً به سلامتی ۱۰۰٪ برنمی گشته اند، با این حال بسیاری هنوز هم احساس عوارض جانبی می کند. با توجه به عدم آگاهی ما، می توان به سادگی به اشتراک گذاری مقالات مربوط به coronavirus که لزوما ممکن است 100٪ دقیق یا درست است.
تبلیغات

به همین دلیل است که فیس بوک اعلام کرده است که آنها در حال حاضر به کاربران هشدار هر زمان که آنها به اشتراک گذاری یک مقاله مربوط به COVID-19. فیس بوک کاربران را از اشتراک گذاری آنچه می خواهند باز نمی دارد، اما آنها کاربران را به آن ها اعلان می کنند و اطلاعات بیشتری دربارهٔ مقاله ای که قرار است به اشتراک گذاری کنند، مانند منبع آن، وقتی که برای اولین بار به اشتراک گذاشته شد، و به همین صورت به آنها خواهند داد.

به گزارش فیس بوک، "اطلاع رسانی به افراد کمک خواهد کرد تا قبل از اشتراک گذاری، به افراد در درک و درک یکسو سازی و منبع مطالبکمک کند. همچنین مردم را به مرکز اطلاعات COVID-19 ما هدایت خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که مردم به اطلاعات معتبری در مورد COVID-19 از مقامات بهداشت جهانی دسترسی دارند."

امیدوارم این اعلان به کاربران برخی از مکث قبل از آنها به سادگی به اشتراک گذاری یک مقاله است که ممکن است از یک منبع معتبر آمده و یا ممکن است منوخ شده. فیس بوک همچنین اشاره می کند که مقالات به اشتراک گذاشته شده از منابع معتبر تر و سازمان های به رسمیت شناخته شده مانند سازمان های دولتی و یا سازمان بهداشت و درمان خواهد شد این اعلان را داشته باشد.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد Coronavirus, Covid-19 و فیس بوک. منبع: about.fb



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن