راهنمای خرید هدفون استودیویی

یکی از ابزارهای اصلی هر استودیو هدفون است. ابزاری که خرید هدفون استدویو اینجا کلیک کنید برای پاسخگویی به نیاز

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399
یکی از ابزارهای اصلی هر استودیو هدفون است. ابزاری که خرید هدفون استدویو اینجا کلیک کنید برای پاسخگویی به نیاز آهنگسازان ، نوازندگان ، مهندسان صدا ، نوازندگان و سایر افرادی که به طور حرفه ای با صدا کار می کنند ، طراحی شده است و باید نیازهای شغلی آنها خرید هدفون استدویو را برآورده کند.

هدفون استودیویی ارزان

  اما هدفون هایی که می توانند خرید هدفون استدویو برای نظارت و استفاده از استودیو مورد استفاده قرار گیرند ، چه ویژگی هایی دارند؟ سه مشخصه اصلی این هدفون دقت صدا خرید هدفون استدویو ، دوام و دوام و سهولت استفاده برای مدت طولانی است. اول از همه ، یک هدفون خرید هدفون استدویو مانیتور باید صدایی دقیق ، شفاف و شفاف و تا حد امکان فارغ از اغراق ، رنگ و اعوجاج تولید کند و به اصل صدا وفادار باشد تا کاربر بتواند صدایی واقع بینانه تر از انواع دیگر بشنود هدفون و در نتیجه ، بهترین خرید هدفون استدویو تصمیمات را در محل کار بگیرید. ثانیا ، این هدفون ها باید بتوانند در برابر استفاده روزانه خرید هدفون استدویو و طولانی مدت کاربران مقاومت کنند و در نتیجه از کیفیت ساخت و دوام سطح اول برخوردار باشند.

هدفون حرفه ای استودیو

  و سرانجام ، سومین ویژگی که بدون آن عوامل دیگر خرید هدفون استدویو بی فایده هستند ، راحتی است. به خصوص در استفاده حرفه ای ، کاربر ساعت های طولانی از هدفون استفاده می کند و ناراحتی آن می تواند بسیار مشکل ساز و آزار دهنده باشد. در نتیجه ، چنین ابزاری باید دارای وزن مناسب و سربند و لنت های نرم و راحت باشد که کمی خرید هدفون استدویو به سر فشار وارد می کند. برای برنامه هایی مانند میکس و مسترینگ ، می توان از هدفون های باز یا بسته پشتی استفاده کرد ، اما هنگام ضبط ، فقط از مدل های پشت بسته که نشت صدای کمتری دارند ، می توان استفاده کرد.

هدفون سنهایزر

  اکنون که اصول را ذکر کردیم خرید هدفون استدویو و سه فاکتور اصلی در انتخاب هدفون استودیویی را ذکر کردیم ، بیایید نگاهی به هدفون های مانیتورینگ برتر که به ترتیب خرید هدفون استدویو قیمت مرتب شده اند ، بیاندازیم. در انتخاب این مدل ها حداکثر دقت انجام شده است تا علاوه بر سه عامل دقت صدا ، دوام و راحتی ، بهترین کیفیت ممکن را نیز از نظر هزینه خرید هدفون استدویو فراهم کنند. Sennheiser HD 200 Pro Sennheiser HD 200 Pro 1- Sennheiser HD 200 PRO اولین هدفون در این لیست محصولات اخیر معروف ترین شرکت هدفون جهان ، سنهایزر است. هدفون های بسته بندی شده که شبیه آخرین نسل خرید هدفون استدویو از سری HD 400 هستند ، اما از نظر صدا چندین پله بالاتر هستند.

هدفون استودیویی دیجی کالا

  اولین چیزی خرید هدفون استدویو که در HD 200 Pro جلب توجه می کند وضوح و وضوح استثنایی صدا است. به خصوص که ما معمولاً انتظار صدای گرم از سنهایزر را داریم. اما HD 200 به شما امکان گوش دادن به موسیقی را با دقت بسیار زیاد ، ارائه صدای نسبتاً خرید هدفون استدویو خنک ، دقیق و جزئی گرا ، با عمق و بافت بیس عالی ، صدای متوسط ​​، خط متوسط ​​، سه برابر تمیز ، بی عیب و نقص و صدای خوب می دهد. بدنه ، گوشواره ها و کابل ها نیز با توجه به قیمت خرید هدفون استدویو محصول از کیفیت قابل قبول و رضایت بخشی برخوردار هستند.

هدفون مانیتورینگ چیست

خرید هدفون استدویو 2- Audio-Technica ATH-M20x با وجود تمام ویژگی های خرید هدفون استدویو مثبت Sennheiser HD 200 Pro ، برخی از کاربران بسته به سلیقه یا نیازهای حرفه ای خود هنوز هدفون های گرمتر ، پر جنب و جوش تر ، غنی تر خرید هدفون استدویو و متعادل ترجیح می دهند. ما به این گروه از کاربران گرانترین هدفون سری خرید هدفون استدویو مانیتورینگ شرکت ژاپنی Audio-Technica ، یعنی ATH-M20x را ارائه می دهیم. هدفون با کیفیت بسیار خوب که از هر محصول دیگری با هر قیمتی بهتر است. M20x ، مانند دو برادر بزرگتر خود خرید هدفون استدویو ، M30x و M40x ، تلاشی برای ایجاد تعادل بین دقت و غنا است. بین صدای گرم و سرد.

هدفون پیانو

نتیجه هدفون هایی است که ممکن است به جزئیات خرید هدفون استدویو HD 200 Pro نباشد ، اما دارای باس قدرتمندتر و میان رده غنی تری است که باعث می شود در استفاده طولانی مدت گوش دادن به موسیقی لذت بیشتری داشته باشد و شاید خرید هدفون استدویو خسته کننده نباشد. علاوه بر این ، کیفیت ساخت M20x بالاتر از HD 200 است. اما در پایان ، انتخاب بین این دو هدفون کاملاً شخصی است. اگر صدای غنی تر و متعادل تر را دوست دارید ، M20x انتخاب بهتری است خرید هدفون استدویو و اگر صدای واضح تری می خواهید ، HD 200 Pro است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن