چینی موشک فقط سقوط کرد و بیاختیار به زمین

با تشکر از جو زمین بسیاری از جنس اوراق و شکسته فضایی و شهاب سنگ سوزاند تا در هنگام ورود در نتیجه حفاظت از بقیه

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

با تشکر از جو زمین بسیاری از جنس اوراق و شکسته فضایی و شهاب سنگ سوزاند تا در هنگام ورود در نتیجه حفاظت از بقیه ما را از هر آسیب عمده. اما گاهی اوقات چیزهایی که همیشه به طرح مانند مورد زمانی که بخشی از یک چینی موشک دوباره وارد جو ما و نمی سوزاند تا به طور کامل.

تبلیغات

این باعث شده است تا بزرگترین قطعه از جنس اوراق و شکسته فضایی سقوط کرده در بازگشت به زمین در چند دهه. این بخشی از یک راهپیمایی طولانی 5B موشک است که راه اندازی یک نمونه خدمه کپسول طراحی شده برای شبیه یک SpaceX خدمه اژدها. این موشک بود به مدار اطراف زمین برای یک هفته به عنوان بخشی از یک آزمایش است.

هنگامی که هسته مرحله از موشک دوباره وارد جو زمین آن را نمی سوزاند تا به طور کامل و با توجه به نظامی آمریکا, آنها پیش بینی کرده اند که آن را سقوط به اقیانوس اطلس در سواحل غرب آفریقا است. خوشبختانه به نظر نمی رسد به هر گونه گزارش شده است از این آوار مجروح شدن کسی یا باعث آسیب به ترین بخش زیادی از فضا های ناخواسته تمایل به سقوط به اقیانوس.

با توجه به جاناتان مک داول یک اخترفیزیکدان دانشگاه هاروارد, "این است که عظیم ترین شی به یک کنترل نشده هنگام ورود دوباره پس از 39-تن Salyut-7 در سال 1991."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره چین و فضا. منبع: فوربس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن