آی فون خود را در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ضبط حرکت

اگر شما فکر می کنید که ضبط حرکت خواهد بود یک فرآیند گران قیمت است که نیاز به مقدار زیادی از تجهیزات برای اکثر

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399
اگر شما فکر می کنید که ضبط حرکت خواهد بود یک فرآیند گران قیمت است که نیاز به مقدار زیادی از تجهیزات برای اکثر شما ممکن است حق. این به این معنی است که برای زمان یا indie توسعه دهندگان در تلاش برای ایجاد یک بازی که شامل ضبط حرکت می تواند از بودجه خود را, اما حماسه می خواهد به تغییر است.
تبلیغات

این شرکت پس از اعلام برنامه جدید طراحی شده برای آی فون به نام زنده پیوند صورت برای موتور غیرواقعی. اساسا چه برنامه است که آن را بر روی آی فون جلوی TrueDepth دوربین سیستم برای کمک به ضبط حرکت. در حالی که ممکن است لزوما به عنوان جامع به عنوان یک "true" ضبط حرکت راه اندازی آن هنوز هم ممکن است به اثبات می شود بسیار ارزشمند برای توسعه دهندگان خبرگزاری مستقل که در حال شروع کردن.

با توجه به حماسه "زنده پیوند صورت جریان با کیفیت بالا, ارضا روی صورت انیمیشن در زمان واقعی از آی فون خود را به طور مستقیم بر روی کاراکتر در موتور غیرواقعی. نرم افزار ردیابی اهرم اپل ARKit و آیفون TrueDepth جلوی دوربین به تعاملی آهنگ یک مجری چهره, انتقال این داده ها به طور مستقیم به موتور غیرواقعی از طریق لینک زنده بیش از یک شبکه."

تا کنون TrueDepth سیستم دوربین در آیفون احساس می کند بیشتر رمان از عملکردی است. جدا از چهره ID, واقعا وجود دارد نه بیش از حد دیگری است که می توان آن را برای دیگر از ویژگی های سرگرم کننده مانند Animojis. در حالی که این برنامه هنوز هم احساس می کند و نه تو رفتگی در دیوار به عنوان آن است که با هدف توسعه دهندگان حداقل آن در گسترش این فن آوری است که می تواند باز کردن درب به برنامه های بیشتر در آینده است. اگر شما علاقه مند در چک کردن برنامه شما می توانید دانلود آن را از فروشگاه App های iOS.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره برنامه های حماسه و آی فون. منبع: unrealengine



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن