همه چیز را اعلام کرد طی امروز نینتندو مستقیم مینی

امروز نینتندو مستقیم مینی منعقد کرده است, داشتن ویژه تعداد کمی از اطلاعیه ها در کنار یک زن و شوهر از استقبال ش

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

امروز نینتندو مستقیم مینی منعقد کرده است, داشتن ویژه تعداد کمی از اطلاعیه ها در کنار یک زن و شوهر از استقبال شگفتی آمدن به نینتندو سوئیچ.

نینتندو تاکید کرد از قبل است که امروز ارائه خواهد شامل طیف وسیعی از اعلام کرد در حال حاضر بازی از آن عمده همکاران با برنامه ای برای نشان دادن اول, خواص مانند Mario و Zelda در تاریخ بعد.

در حال حاضر 10 دقیقه ای ارائه کرده است به پایان رسید و ما با خیال راحت می توانید می گویند که دقیقا همان چیزی است که ما دریافت کرده است. برخی ممکن است می گویند آن بود underwhelming اما با توجه به ما گفته شد برای مدیریت انتظارات جلوتر از زمان, آن را سخت به احساس ناراحت. علاوه بر نهایی اعلام شد یک قطعه بزرگ از, شخصی, هیجان برای من.

مرتبط: بهترین تعویض بازی

شروع این محتوای قابل دانلود که اعلام کرد برای Cadence از Hyrule بسیار اعتیاد آور Crypt of the Necrodancer متقاطع. آن را دریافت خواهد کرد شخصیت های جدید موسیقی, آهنگ و نام تجاری-ماموریت های جدید در طول این سال به اوج خود رسید در یک جسمی انتشار در ماه اکتبر. شما می توانید انتخاب کنید تا اولین بسته در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی.

بعد تا شد WWE 2K Battlegrounds و سرکش شرکت دو شخص ثالث تلاش های آینده برای نینتندو سوئیچ بعد از این سال. آنها هر دو نگاه بسیار سرگرم کننده و من نمی توانم دروغ آن را بسیار لذت بخش به تماشای برخی از کشتی گیران مشهور duking آن را در سوئیچ با چنین شاد و لبخند بر چهره خود را.

بالاخره نینتندو مستقیم مینی به پایان رسید و با اعلام از Atlus. از آن خواهد شد بازسازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne برای نینتندو سوئیچ کلاسیک و با عنوان جرم جنایی دستکمگرفتهشده RPG بود که در ابتدا برای پلی استیشن 2.

مرتبط با: آینده تغییر بازی

این بازسازی نیز خواهد بود در آینده برای PS4 با تعدادی از ویژگی های جدید از جمله جدید "مهربان" مشکل محیط اصلی بودن بدنام خود را برای به چالش بکشد. بتن تاریخ انتشار تایید نشده باقی مانده است اگر چه از آن خواهد شد به طور همزمان worldiwde راه اندازی.

از این به بعد ما را دریافت دوباره آشکار برای Shin Megami Tensei 5 است که تقریبا به طور کامل خاموش پس از آن در ابتدا اعلام کرد در سال 2017. در حال حاضر آن را در عمل و تنظیم برای 2021 انتشار. نینتندو تایید کرده است از آن خواهد شد برگزاری مشابه هدایت مثل این در آینده به طوری نگه داشتن چشم را برای آن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن