Samsung Galaxy A-Series برای دریافت بیشترین درخواست از ویژگی های گزارش

سامسونگ Galaxy A-گوشی های سری در میان محبوب ترین در جهان است اما قیمت هجوم spec sheet هنوز یکی از عمده حذف; شا

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

سامسونگ Galaxy A-گوشی های سری در میان محبوب ترین در جهان است اما قیمت هجوم spec sheet هنوز یکی از عمده حذف; شارژ بی سیم.

که می تواند تغییر تا پایان سال با سامسونگ گزارش برنامه ریزی برای اضافه کردن کابل شارژ به بالا-فروش سخت افزار مانند زمان کهکشان A51 گوشی های هوشمند, با توجه به یک گزارش جدید.

با استناد به منابع صنعت به Elec (از طریق SamMobile) می گوید سامسونگ خواهد شکست کنوانسیون با اضافه کردن در تقاضا از ویژگی های آن به اواسط محدوده های همراه برای اولین بار.

بر اساس این گزارش سامسونگ به دست آورد تا خدمات Hansol مهندسی به منظور توسعه قابلیت شارژ بی سیم, که, نمی, نیروی, گوشی های هوشمند غول پیکر به فشار یک سری قیمت فراتر از اواسط برد. ایده این است که کامپوننت آماده برای نسل بعدی از سری دستگاه که با توجه به قبل از پایان این سال است.

مرتبط: چرا کهکشان A51 سامسونگ مهم ترین تلفن

تا به حال شارژ بی سیم شده است, محفوظ است, گل سرسبد محدوده مانند Galaxy S و Galaxy Note گوشی. با توجه به چگونه به خوبی یک-سری – به خصوص A51 – در حال انجام در دفتر جعبه آن را نمی خواهد تعجب اگر سامسونگ بازنگری شود. این A51 شد بهترین فروش گوشی های آندروید در جهان طی سه ماهه اول سال 2020 با توجه به تحقیقات اخیر.

با توجه به آی فون SE (2020) اضافه شارژ بی سیم به مخلوط در اوایل سال, آن را حس برای سامسونگ به دنبال کت و شلوار با توجه به این دو دستگاه در رقابت مستقیم. سامسونگ در حال حاضر دارای یک پا-بر روی آی فون SE (2020) به لطف اخیر علاوه بر این از یک 5G modem برای گلکسی A51 در حالی که نگه داشتن قیمت در £429.

برای مشتاق گوشی های هوشمند مراقب A-Series شده است شناخته شده به عنوان یک میدان آزمایش برای سامسونگ نوآوری های قبل از آنها رسید ، اما برای برخی از, آن ممکن است تعجب آور به دیدن ویژگی های پیشرفته ای مانند زیر نمایش اثر انگشت سنسور (نوری به جای التراسونیک) و بزرگ AMOLED بی نهایت-O نمایش با پانچ سوراخ دوربین در اواسط محدوده دستگاه های. شارژ بی سیم ممکن است در مورد پیوستن به لیست.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن