Sony آینده WH1000XM4 هدفون دقیق در اوایل Walmart مثال

آن شایعه شده است که سونی می تواند کار بر روی یک جفت جدید از over-ear headphones در قالب WH1000XM4. برای کسانی

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

آن شایعه شده است که سونی می تواند کار بر روی یک جفت جدید از over-ear headphones در قالب WH1000XM4. برای کسانی که نا آشنا هستند این امر می تواند جانشین این شرکت WH1000XM3 هدفون که احتمالا یکی از مهمترین و بسیار-دارای سر و صدا لغو هدفون اطراف در حال حاضر.

تبلیغات

معلوم نیست زمانی که هدفون راه اندازی خواهد شد اما به نظر می رسد که این می تواند راه اندازی به زودی. دلیل این است که با توجه به یک گزارش از لپ تاپ, مجله, به نظر می رسد که کسی در خارج ممکن است بدست جلوتر از خود را با لیست محصول پیش از آن اعلام رسمی و آشکار برخی از مشخصات و ویژگی های این هدفون در این فرآیند است.

برای بیشتر قسمت های WH1000XM4 انجام خواهد داد-بیش از ویژگی های مشابه از پیشینیان خود با یک تغییر قابل توجه در یک ویژگی به نام "دقیق صدای وانت". به عنوان لپ تاپ Mag یادداشت یکی از کاستی از سلف خود بود که آن را ندارد به خصوص بزرگ برای تماس های صوتی اما این ویژگی جدید می تواند تغییر است که آن را به عنوان وعده بهتر تماس های صوتی با کیفیت.

جدای از آن, از دیگر امکانات این هدفون شامل چند نقطه اتصال است که اجازه می دهد تا کاربران برای اتصال هدفون به دستگاه های متعدد در یک بار و به راحتی سوئیچ بین آنها را. هدفون نیز می باشد با استفاده از LDAC کدک های صوتی است که افزایش یافته است با "لبه-AI" و یک باتری با عمر حدود 30 ساعت است.

در زمینه صوتی >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره هدفون و سونی. منبع: laptopmag



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن