AirPods استودیو می آیند و با سر و گردن تشخیص

برای کسانی که شده اند پس از شایعات, شما ممکن است شنیده باشید که اپل می تواند کار بر روی یک جفت از over-ear hea

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

برای کسانی که شده اند پس از شایعات, شما ممکن است شنیده باشید که اپل می تواند کار بر روی یک جفت از over-ear headphones به نام AirPods استودیو. یکی از اتهام شایعه امکانات عبارتند از توانایی مبادله قطعات مانند شیرازه و earcups خود را.

تبلیغات

اینکه آیا یا نه این شایعات درست هستند باقی مانده است دیده شود اما در گزارش جدید 9to5Mac آنها آموخته اند از منابع خود را که AirPods استودیو می تواند با هر دو سر و گردن تشخیص ویژگی های. این بدان معنی است که هنگامی که پوشنده لباس می هدفون کردن سر خود را وجود دارد سنسور است که می تواند تشخیص و به طور خودکار مکث آهنگ.

گردن تشخیص ویژگی همچنین بدان معنی است که هر زمان که آن را تشخیص دهد که این هدفون در حال فرسوده اطراف گردن خود را نگه دارید آنها را روی صفحه که در آن فرض می شود که شما ممکن است تنها آن را به طور موقت اما هنوز هم می خواهید به ادامه گوش دادن به موسیقی بعد. این گزارش ادعا می کند که وجود دارد همچنین سنسور های اضافی است که می تواند تشخیص راست یا چپ گوش و می توانید چرخش کانال های صوتی بر این اساس به این معنی که وجود خواهد داشت هیچ راه درست یا غلط برای پوشیدن هدفون.

ویژگی های دیگر عبارتند از شفافیت و حالت فعال لغو سر و صدا. ما انتظار داریم که اپل باید اعلام هدفون خود را آنلاین WWDC سال 2020 رویداد که در آن گذشته ما شنیده می شود, آن می تواند قیمت در حدود $350.

در زمینه اپل >صوتی >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره AirPods و هدفون. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن