همه چیز ما هنوز هم نمی دانم در مورد PS5: از قیمت تا اگر PSVR 2

سونی در نهایت جزئیات جدید خود کنسول PS5 و ما نه تنها دیده می شود یک دسته از بازی های ما بازی زمانی که آن را را

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

سونی در نهایت جزئیات جدید خود کنسول PS5 و ما نه تنها دیده می شود یک دسته از بازی های ما بازی زمانی که آن را راه اندازی کرد – ما همچنین دیدم اینده به دنبال جعبه برای خودمان.

اما این بدان معنا نیست که ما می دانیم همه چیز در مورد پلی استیشن 5. وجود دارد مقدار زیادی از ویژگی های کلیدی است که ما هنوز در حال انتظار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد. در اینجا شکست از بزرگترین.

چقدر هزینه دارد ؟

در حال حاضر که ما رو کنسول آشکار از راه وجود دارد PS5 سوال بر لب همه: چقدر هزینه خواهد داشت. این شده است یک نقطه از مشاجره و این واقعیت Sony حمل و نقل است دو نسخه از این کنسول از جمله یکی بدون درایو نوری – است که مطمئن شوید که هر کس کمی عصبی در مورد آن نهایی RRP.

داشتن یک مدل بدون یک درایو فیزیکی برای بازی ها و یا UHD Blu-Rays می تواند راه را برای عرضه این کنسول در پایین تر شروع-قیمت – چقدر پایین تر باقی مانده است دیده می شود. ما شک این است برای رفتن به یک ارزان کنسول و با چنین مشخصات قابل توجه در ارائه که به سختی تعجب آور است.

...و هنگامی که آن بیرون می آید ؟

فراتر از 'تعطیلات سال 2020' ما هنوز هم مطمئن نیستید که دقیقا PS5 خواهد بود هدف قرار دادن قفسه و یا حتی هنگامی که ما می توانید قبل از سفارش. به نظر می رسد Covid-19 همه گیر نشده ناشی از هر گونه تاخیر به نسخه اصلی تاریخ و سونی هنوز هم در انتظار این کنسول برای راه اندازی این سال است.

یک 'تعطیلات' راه اندازی به نظر می رسد به نقطه به ماه نوامبر احتمالا فقط قبل از خرید بزرگ روز است که جمعه سیاه با مقدار زیادی از زمان برای رفتن قبل از کریسمس. PS4 راه اندازی شد در نوامبر 3 و PS4 Pro نیز بیرون آمد ماه نوامبر به طوری که احساس می کند مانند شرط بندی امن است.

مرتبط با: من نمی توانم صبر کنید برای PS5 اما من نمی خواهد خرید یکی در راه اندازی

آنچه UI به نظر می رسد مانند

ما ممکن است در نهایت دیده می شود چه کنسول مانند به نظر می رسد اما ما هنوز هم نمی دانم چه رابط کاربر در حال رفتن به شبیه. Sony, PS4, صفحه اصلی, همه چیز در مورد بازی ها و آن باقی مانده است سریع و عملی حتی اگر آن را در اطراف بوده است از سال 2013. با یک بازی کاملا جدید و بسیار مدرن به دنبال کنسول آن را حس برای سونی برای تزریق برخی از این سبک به نرم افزار به جای نگه داشتن آن همان.

سونی با اضافه کردن یک دکمه "ایجاد" به DualSense کنترل آن را حس می کند برای این کار به یک منطقه جدید در UI و ما شگفت زده نمی شود اگر وجود دارد یک بزرگتر تمرکز بر روی بازی در جریان است.

سونی نشان داد آن را حمل و نقل رسانه ها از راه دور در کنار کنسول بنابراین انتظار می رود همه مورد علاقه خود را جریان, خدمات, هنوز هم اینجا.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

چگونه آن دسته سازگاری

این یکی بزرگ است. در حالی که ما می دانیم که برخی از بازی PS4 خواهد کار بر روی PS5 – و این که تمام بازی های منتشر شده پس از ماه جولای را برای بازی با کنسول جدید ما هنوز نامشخص در مورد این روند چگونه کار خواهد کرد و سونی شده است بسیار فروتن در مورد این موضوع. با توجه به چقدر خوب ایکس باکس سری X را با کار تمام نسخه های قبلی ایکس باکس این کمی نگران کننده است.

را به عقب سازگار بود محدود به فقط PS4 بازی ؟ این بازی نیاز به به روز رسانی برای کار با کنسول جدید? چگونه آن کار خواهد کرد با بازی شما قبلا خرید از PS Store? ما هنوز هم مطمئن نیستید اگر سونی یک پاسخ به هوشمند مایکروسافت تحویل – یک ایکس باکس سری X از ویژگی های است که شما ممکن است بهترین نسخه از این عنوان از بازی حتی اگر شما آن را خریداری در ایکس باکس یکی از.

وجود خواهد داشت بازی-خدمات جریان یا یک رقیب برای بازی عبور

یکی دیگر از منطقه سونی هنوز به ذکر است که بازی-جریان و دیگر خدمات PS5 می تواند ارائه دهد. ایکس باکس در حال رفتن با xCloud و ما هنوز به شنیدن اگر سونی ارائه خواهد شد چیزی مشابه.

ما همچنین نمی دانیم که چه پلی استیشن در حال حاضر در PS5. این است که سونی در حال حاضر همه شما می توانید خوردن' سرویس است که اجازه می دهد تا برای بازی محبوبیت و جریان, اما از آن محدودتر در مقایسه با آنچه ایکس باکس ارائه می دهد با بازی منتقل می کند. ما شک سونی خواهد بود که به دور از همه اول خود را-بازی به صورت رایگان و با یک اشتراک هر چند.

مرتبط با: PS5 مقابل PS5, نسخه دیجیتال,

آنچه اتفاق می افتد با PSVR 2?

ما در حال حاضر می دانیم که اصلی PSVR خواهد شد بازی با کنسول جدید چه ما نمی دانیم این است که اگر ما باید انتظار PSVR 2 پیگیری می رسند و زمانی که ممکن است.

این PSVR شده است خانه را به برخی از عناوین و آن باقی مانده است یکی از ساده ترین راه برای تجربه واقعیت مجازی بازی. وجود قطعی پیشرفت است که می تواند ساخته شده – رهایی آن از برخی از سیم برای یکی – و ما در نهایت می خواهم برای دیدن یک به طور کامل به روز شده مدل با کنترل است که اصل از PS3.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن