کهکشان S10 به همراه ترجمه آن بهترین معامله در عین حال -- و آن را یک stonker

Fonehouse به تازگی کاهش یافته است stonker از یک معامله فوق العاده Galaxy S10 به علاوه گوشی های هوشمند با 45GB

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

Fonehouse به تازگی کاهش یافته است stonker از یک معامله فوق العاده Galaxy S10 به علاوه گوشی های هوشمند با 45GB از خام مطلقا هیچ چیز به پرداخت در صف مقابل و تنها 36 پوند در ماه است.

صورت بیایید آن را به عنوان بزرگ به عنوان جدید سامسونگ Galaxy S20 محدوده وجود دارد nowt اشتباه با سال گذشته S10 سری به خصوص قدرتمند Galaxy S10 به علاوه. مگر اینکه شما رو به چلپ چلوپ در سامسونگ گوشی های جدید (از S20 فوق العاده هزینه های یک چشم آبیاری £1199 SIM-free) سپس S10 گوشی های شرط بندی بهتر و این بهترین معامله نشده است.

در آینده در مجموع هزینه £864 پس از دو سال (ارزان تر از اصلی سیم کارت رایگان قیمت) داشتن یک 45GB کمک هزینه داده از یکی از قابل اطمینان ترین شبکه همچنین اجازه خواهد داد که شما را بیشتر از S10 به علاوه' زرق و برق دار روی صفحه نمایش جریان را نشان می دهد و بازی بازی های آنلاین تا زمانی که قلب خود را محتوا است.

البته طبق استاندارد با پایان قرارداد شما می توانید انتظار نامحدود دقیقه و متون انداخته اما نیز وجود دارد یک مجموعهای از مباحث در دسترس به هر کسی که نشانه های بالا با EE از جمله شش ماه از اپل موسیقی و سه ماه از BT Sport – فقط در زمان برای لیگ برتر به شروع دوباره.

هنگامی که ما این شانس را به خارج از کشور سفر دوباره شما حتی قادر به خود را در دقیقه متون و داده های همراه برای سوار شدن با شما. رفته اند روز از نیاز به انتخاب کنید تا اضافی افزودنیها لحظات قبل از هر تعطیلات.

اما به ستاره نشان می دهد: کهکشان S10 به علاوه. همانطور که قبلا ذکر شده, این است که یکی از قدرتمند گوشی مباهات سه گانه-تنظیم کردن دوربین در پشت یک دو دوربین جلو رو تنظیم یک 6.4 اینچ IPS+ صفحه نمایش 8GB RAM و 128 GB از ذخیره سازی به عنوان استاندارد.

ما در 4.5/5 نقد و بررسی حکم ما به این نتیجه رسید: "یک بار دیگر سامسونگ را منتشر کرده است که بیشتر به صورت تجاری دوستانه آندروید تلفن در اطراف. آن است به احتمال زیاد باقی می ماند بالفعل انتخاب برای کسانی که شیفته اپل و آن را سزاوار این ستایش. این یک فریبنده گوشی با طراحی خیره کننده, مربوط به اینده, صفحه نمایش و یک لیست از ویژگی های است که مطمئن ترین عامیانه فوق العاده خوشحال است."

بنابراین اگر شما علاقه داشتن کيسه یکی از بهترین ردیف بالا گوشی های آندروید در کسری از قیمت اصلی آن این فوق العاده Galaxy S10 به علاوه معامله نباید از دست رفته.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن