این هوش مصنوعی تولید تصادفی عجیب با کلمات 'فرهنگ لغت' تعاریف

هوش مصنوعی فوق العاده است به عنوان آن می تواند کمک کند به طور خودکار بسیاری از چیزهایی که به خاطر آن می توانند

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

هوش مصنوعی فوق العاده است به عنوان آن می تواند کمک کند به طور خودکار بسیاری از چیزهایی که به خاطر آن می توانند یاد بگیرند به این معنی که به جای آن زیر و سخت و سفت و سخت, روند, می توانید آن انطباق خود به خود در طول زمان است. به این منظور توسعه دهنده Thomas Dimson تصمیم گرفته است به برخی از سرگرم کننده که در آن او ایجاد کرده است یک وب سایت به نام "این کلمه وجود ندارد" که در آن هوش مصنوعی است استفاده می شود به طور تصادفی تولید گنگ و نامفهوم کلمات و آمد تا با یک جعلی تعریف فرهنگ لغت از آنها.

تبلیغات

نتایج بسیار خنده دار و تا حد معینی آنها نوع حس را. سپس دوباره هیچ یک از این کلمات واقعا وجود داشته باشد در وهله اول پس از آن واقعا می تواند هر چیزی اما در عین حال هوش مصنوعی است که به اندازه کافی قانع کننده که در آن اگر شما به عنوان خوانده شده آن را در یک واقعی لغت (و با فرض اینکه کلمه وجود دارد) شما ممکن است nod شما سر در توافق است.

این سایت حتی اجازه می دهد تا به کاربران برای ارسال کلمات خود را که در آن پس از آن می تواند تولید تعاریف فرهنگ لغت. پلت فرم طراحی شده توسط GPT-2, a neural net طراحی شده توسط OpenAI برای کمک به ایجاد متن پیش بینی. وجود دارد برخی از بحث در اطراف این سیستم خاص به عنوان سازندگان آن هشدار داده بود که از آن می تواند مورد آزار قرار گرفته به نوشتن خبر جعلی.

با توجه به آنچه که ما تا کنون دیده ام آن را به نظر می رسد مانند آن را بالقوه به عنوان تعاریف بسیار قانع کننده است اما در حال حاضر آن را فقط به نظر می رسد مانند سرگرم کننده و راه جدیدی را برای استفاده از هوش مصنوعی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن