Asus ROG تلفن 3: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد 2020 را "بزرگترین" بازی گوشی

Asus است را به پرده آخرین بازی گوشی ROG تلفن 3 در آینده بسیار نزدیک و اگر صنعت rumblings در حال به باور آن خوا

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

Asus است را به پرده آخرین بازی گوشی ROG تلفن 3 در آینده بسیار نزدیک و اگر صنعت rumblings در حال به باور آن خواهید بود یک doozy از انتشار.

این گوشی انتظار می رود که در حال حاضر از جهان حواس پرت از بازی های همراه به سطوح جدید بیش از حد. شایعات نشان می دهد آن را بسته به طور کامل به روز شده سخت افزار و یک خط جدید از کارت گرافیک GeForce در حال حاضر و پروژه xCloud متمرکز لوازم جانبی به همراه چند قبل از هرگز دیده می شود ویژگی های.

اما با بسیاری از گزارش های ضد و نقیضی در مورد این گوشی طراحی و امکانات, جدا کردن واقعیت از داستان می تواند یک کمی روی حیله و تزویر. در اینجا برای کمک به ما در ایجاد این راهنمای جزئیات همه حقایق و بیشتر به دنبال مشروع گزارش در مورد Asus ROG تلفن 3.

وقتی ROG تلفن 3 ؟

Asus تنظیم شده است به پرده ROG تلفن 3 از طریق دیجیتال پخش زنده در 22 جولای در 4ساعت BST. این رویداد را می توان در Asus' سایت. تلفن ندارد تنظیم تاریخ انتشار هنوز در مورد جزئیات آن رول انتظار می رود که نشان داد در این رویداد است.

مرتبط: بهترین بازی های گوشی های

چه ROG تلفن 3 مشخصات?

Asus' ROG تلفن 3 است که انتظار می رود به ویژگی های شاخص سطح امکانات به علاوه یک ثروت هرگز قبل از دیده می شود, بازی تمرکز امکانات. بزرگترین از این است که انتظار می رود به یک 144Hz بالا نرخ تجدید صفحه نمایش.

نرخ تجدید در تئوری را ROG تلفن 3 یکی از سریع ترین و مسطح برای استفاده در بازار است. کهکشان S20 و بسیاری دیگر از flagships درپوش در 120Hz. بسیاری از رقابت در بازی های همراه مانند Black Shark 3 و Black Shark 3 Pro دارای یک حداکثر 90Hz نرخ تجدید.

خارج از این از آن انتظار می رود به ویژگی های آخرین 5G-آماده پیکسل, چیپ 865 دیده می شود در بسیاری از flagships و در دسترس باشد تا 12GB RAM و 512GB از ذخیره سازی. این را همه حس و قرار دادن ROG تلفن 3 خط با رقبای خود را وقتی که می آید به گرافیکی خر خر کردن است که تمرکز اصلی برای بازی های تلفن.

Asus اعتقاد بر این است به کار بر روی مجموعه ای جدید از بازی های لوازم جانبی برای پشتیبان گیری ROG تلفن 3 هر چند وجود ندارد هر بتن شایعات بر چه شکل خاص یا هدف آنها انجام برسانند.

اصلی ROG گوشی یکی از اولین بازی های همراه به راه اندازی با انواع مختلف لوازم جانبی. این شامل یک صفحه نمایش دوگانه حوض مانند یک دیده مدرن LG flagships یک Razer کیشی سبک کنترل و نینتندو سوئیچ-مانند حوض است که به شما اجازه اتصال آن به تلویزیون خود را.

لوازم جانبی بودند تفکر رو به جلو اما موفق به واقعا تحت تاثیر قرار دادن با توجه به عدم triple-A, هاردکور, بازی های آندروید در بازار های غربی است. با پخش آنلاين خدمات مانند کارت گرافیک GeForce در حال حاضر تبدیل شدن به شایع تر آنها در حال حاضر بیشتر نگه جذبه ، ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید چه Asus که دارای یک سابقه برای ایجاد برخی از نسبتا وجود دارد محصولات بازی به ارمغان می آورد به جدول برای ROG تلفن 3 – هر کسی به یاد داشته باشید Asus ROG GX700?

چقدر ROG تلفن 3 هزینه ؟

هیچ قابل اعتماد شایعات در مورد ROG تلفن 3 انگلستان قیمت گذاری شده است. اما بر اساس گذشته ROG گوشی ما انتظار آن را به خرده فروشی بین £500-800 پوند که بسته به نوع RAM, و ذخیره سازی گزینه های شما برای انتخاب کردن.

بررسی مورد اعتماد خواهد بود گزارش Asus ROG تلفن 3 راه اندازی آن را به عنوان اتفاق می افتد, بنابراین مطمئن شوید که به این صفحه را نشانه و بررسی را برای همه آخرین اخبار در یکی از سال 2020 پیش بینی ترین بازی های گوشی های.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن