این استنشاق کننده می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کشتن Coronavirus

ما مطمئنیم که بسیاری مشتاقانه منتظر روزی هستند که می توانند خانه های خود را ترک کنند و ماسک نپوشند و نگران آلو

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

ما مطمئنیم که بسیاری مشتاقانه منتظر روزی هستند که می توانند خانه های خود را ترک کنند و ماسک نپوشند و نگران آلوده شدن توسط ویروس کوروناویروس نباشند. آن روز یک بار واکسن ی به بازار می خورد، اما در این مدت، به نظر می رسد دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا سان فرانسیسکو به یک راه حل موقت یورش آورده اند.

تبلیغات

این در قالب اسپری استنشاقی یا بینی می آید، که باعث آزاد شدن نانوبادی ها می شود که می تواند به جلوگیری از ویروس های هوابرد مانند ویروس کوروناویروس از سلول های آلوده کننده کمک کند. نانوبادی ها نسخه های مصنوعی نانوبادی ها از حیواناتی مانند لاما و شتر هستند، جایی که محققان دریافته اند که این نانوبادی ها توانایی لچ کردن بر روی پروتئین سنبله ای موجود در کوروناویروس را دارند و آن ها را خنثی می کنند.

این نانوبادی ها، لقب AeroNabs، توصیه می شود که یک بار در روز استفاده می شود که در آن ظاهرا تا زمانی که واکسن می رسد ارائه حفاظت. این بدان معنی است که این بیشتر یک راه حل موقت است و به عنوان یک جایگزین برای اقدامات حفاظتی دیگر مانند پوشیدن یک سپر صورت یا ماسک عمل می کند.

که می شود گفت، قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده در این امکان، می دانم که فن آوری نیاز به انجام آزمایش های بالینی مورد نیاز و روشن موانع مختلف نظارتی قبل از آن بازدید بازار، بنابراین به نظر می رسد مانند پوشیدن ماسک و تمرین دور اجتماعی هنوز هم نیاز به تمرین تا آن زمان.

در زمینه پزشکی. اطلاعات بیشتر در مورد Coronavirus, Covid-19, بهداشت و علوم. منبع: ucsf.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن