دیزنی+ موفق به کسب 16.5 میلیون مشترک فقط در 10 روز

دیزنی تاخت و تاز جریان با دیزنی+ است که بدون شک یک کمی دیر هنگامی که در مقایسه با رقابت مانند Netflix و Hulu,

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

دیزنی تاخت و تاز جریان با دیزنی+ است که بدون شک یک کمی دیر هنگامی که در مقایسه با رقابت مانند Netflix و Hulu, اما به لطف شرکت نام تجاری قوی و شهرت و کاتالوگ آن که نقش خانه را به بسیاری از فرانچایز محبوب آنها موفق شده اند برای به دست آوردن بسیاری از کشش نسبتا به سرعت.

تبلیغات

در واقع با توجه به دیزنی گزارش درآمد سه ماهه این شرکت نشان داده است که فقط در 10 روز از تاریخ 28 اسفند سال 2020 به 8 آوریل سال 2020 آنها موفق به اضافه کردن عظیم 16.5 میلیون مشترکین جدید به آن دیزنی+ پلت فرم. این پلت فرم است که در حال حاضر میزبان به 54.5 میلیون مشترکان پرداخت می شود که از 4 مارس.

در ماه آوریل دیزنی افتخار است که پلت فرم آن عبور کرده 50 میلیون مشترک علامت گذاری اما در حال حاضر جزئیات بیشتر بوده است مانند عظیم 16.5 میلیون مشترک رشد ناگهانی. این است که احتمالا تا حد زیادی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که مجبور است بسیاری به ماندن در خانه را به کار و مطالعه به این معنی است که بیشتر مردم شروع به دنبال کردن اشکال دیگر از سرگرمی های است که آنها ممکن است در نظر گرفته اند قبل از.

که می شود گفت, دیزنی+ است که هنوز هم بسیار عقب رقابت مانند Netflix که گذشته ما شنیده تا به حال 182 میلیون مشترک. ما تصور این شکاف می تواند به راحتی بسته و پس از دیزنی+ گسترش در دسترس بودن خود را به بقیه جهان است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره, دیزنی, دیزنی پلاس و سرگرمی. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن