پرواز شبیه ساز 2020 سیستم مورد نیاز : پرواز با این مشخصات کامپیوتر توصیه می شود

مایکروسافت پرواز شبیه ساز 2020 است در نهایت در اینجا، اما ممکن است یکی از بزرگترین بازی های منتشر شده است. اگر

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

مایکروسافت پرواز شبیه ساز 2020 است در نهایت در اینجا، اما ممکن است یکی از بزرگترین بازی های منتشر شده است. اگر می خواهید با بازی به راه آن را به معنای بازی، و سپس خواندن در برای الزامات سیستم رسمی توصیه می شود نگه دارید.

آن شده است انتظار طولانی قدیمی -- 14 سال به دقیق -- برای آخرین ورود اصلی در مایکروسافت پرواز شبیه ساز سری ، اما شما می توانید از بررسی های مطمئن 4.5/5 بررسی حدس بزنید ، همه آن را به ارزش آن بوده است.

دامنه محض شبیه ساز پرواز 2020 توجه طرفداران بالقوه جدید (خودم شامل) را به خود جلب کرده است، اما مگر اینکه شما می خواهید برای نسخه کنسول آینده انتخاب کردن، شما ممکن است می خواهید به دو بار بررسی دکل کامپیوتر خود را قبل از سرمایه گذاری در بازی.

پس از همه، قادر به رد آسمان جهان در بازی شاهکار آسان است، و برای به دست اوردن بهترین تجربه شما یک کامپیوتر مناسب و معقول برای مقابله با آن نیاز دارید. برای کمک به شما، ما مشخصات حداقل رسمی، مشخصات توصیه شده و مشخصات ایده آل را گرد کرده ام.

مرتبط با : بهترین کارت گرافیک

مایکروسافت پرواز شبیه ساز سیستم مورد نیاز -- مشخصات حداقل

هیچ نقطه ضرب و شتم در اطراف بوش وجود دارد - گرفتن 150GB از فضای ذخیره سازی, شبیه ساز پرواز 2020 یکی از بزرگترین بازی های ساخته شده است. البته، تمام ظرفیت ذخیره سازی دقیقا به همین دلیل است که بازی قادر است به جلو کشیدن جزئیات فوق العاده زندگی مانند آن است. به همین دلیل، شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن کیسه کیسه یک SSD با ظرفیت بالا برای ذخیره بازی در.

فراتر از آن با این حال ، حداقل پردازنده و مشخصات کارت گرافیک بسیار معقول هستند ، و نباید شما مجموعه ای بیش از £ 150. برای نجات شما دردسر پیدا کردن آنها با این حال ، ما لینک به طور مستقیم به این محصولات را در جدول بالا گنجانده شده است.

مایکروسافت پرواز شبیه ساز سیستم مورد نیاز -- مشخصات توصیه می شود

جدید مایکروسافت شبیه ساز پرواز یک بازی خواستار است ، و این در اینجا در برگه مشخصات توصیه می شود منعکس شده است. علاوه بر 150GB ذخیره سازی مورد نیاز، شما حداقل 16GB رم به بازی آنچه در آن نیاز به افزایش نیاز دارد نیاز دارید.

پردازنده و کارت های گرافیکی هستند خواستار نیست، با اجزای قدیمی در دسترس با قیمت های بسیار پایین اگر شما با رفتن برخی از کیت دست دوم مهم نیست.

مرتبط با : بهترین بازی های کامپیوتر 2020

مایکروسافت پرواز شبیه ساز سیستم مورد نیاز -- مشخصات ایده آل

و همچنین ارائه مشخصات 'حداقل' و 'توصیه می شود' ، مایکروسافت همچنین ارائه شده است 'ایده آل مشخصات' به بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت 2020. این ها سیستم مورد نیاز در هر می گویند نیست, به عنوان اکثریت رایانه های شخصی و لپ تاپ های بازی باید قادر به اجرای این بازی بدون مسئله, اما از آنجا که یکی از بزرگترین نقاط قوت شبیه ساز پرواز سطح مبهم خود را از وفاداری بصری است, شما باید مشخصات بسیار بی باک برای دریافت بهترین از این بازی.

مایکروسافت استفاده از انویدیا RTX 2080 یا AMD Radeon VII را که دو کارت گرافیکی قدرتمند در دسترس هستند، توصیه می کند. نسل 9 پردازنده i7 اینتل هسته بسیار پر قیمت بیش از حد, هزینه بیش از £ 300 به تنهایی. چه بیشتر، مایکروسافت پیشنهاد می کند شما استفاده از عظیم 32GB رم است که به مراتب بیشتر از آنچه که به طور معمول پیشنهاد شده است.

خرید تمام قطعات ذکر شده در بالا، و شما یکی از قدرتمند ترین (و گران) رایانه های شخصی بازی در حال حاضر در دسترس داشته باشد. نگران نباشید هر چند, به عنوان شبیه ساز پرواز مایکروسافت ارائه می دهد عالی scalability.

این بستگی به این دارد که چقدر حاضرید خرج کنید و چقدر به تصاویر فراواقع بینانه اهمیت می دهی. اگر شما به سادگی می خواهید آن را بر روی لپ تاپ خود را به سن اجرا، شما خوب خواهد شد. اگر شما با عملکرد HD کامل خوشحال, شما همچنین باید کاملا خوب رفتن برای کارت گرافیک ارزان تر GTX 1660 تی. و اگر شما می خواهید بهترین کیفیت گرافیکی ممکن است، پس از آن آماده به صرف پول نقد زیادی.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن