سونی می تواند افزایش PS5 تولید برای دیدار با COVID-19 تقاضا

بی حوصله در خانه در طول همه گیر مستند? اگر شما, شما تنها نیستید و به نظر می رسد که سونی نیز این را میداند و از

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

بی حوصله در خانه در طول همه گیر مستند? اگر شما, شما تنها نیستید و به نظر می رسد که سونی نیز این را میداند و از آنجا که با توجه به گزارش جداگانه از مهر و نیکی به نظر می رسد که سونی خواهد بود و افزایش تولید آن PS5 توسط یک حاشیه بزرگ به منظور دیدار با تقاضا پیش بینی خود را برای کنسول نسل بعدی.

تبلیغات

این PS5 انتظار می رود که در این سال منتشر و به جای تولید 5-6 میلیون واحد است که برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند این گزارش مدعی هستند که سونی ممکن است تولید چند میلیون بیشتر که در آن می تواند منجر به تولید اولیه رسیدن به عنوان بسیاری از 9 به 10 میلیون واحد از این کنسول PS5.

این یک افزایش بزرگ در تولید به ویژه هنگامی که شما در نظر واقعیت است که زمانی که PS4 راه اندازی شد در سال 2013 آن را به فروش 4.3 میلیون واحد تا پایان سال است. احتمالا افزایش تولید به 9-10 میلیون به این معنی است که سونی در انتظار است به فروش بیش از دو برابر تعداد PS4 واحد با PS5 که ما احساس می کنیم بسیار مخاطره آمیز است.

گفته شده است که افزایش تولید است چرا که سونی می خواهد به اطمینان حاصل شود که وجود دارد به اندازه کافی کنسول به اطراف و مستند می تواند خار پارسه برای خرید یک کنسول جدید به نگه داشتن خود را سرگرم. اینکه آیا یا نه این گزارش ها دقیق باقی مانده است دیده شود اما اگر درست است پس از گرفتن دست خود را بر روی یک PS5 در این فصل تعطیلات ممکن است بیش از حد دشوار است.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و سونی. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن