آتش زنه خود را Catfishing تشخیص به بیشتر بازارهای

آن است که فوق العاده آسان برای گربه ماهی کسی با استفاده از برنامه های آنلاین دوستیابی. دلیل این است که همه شما

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

آن است که فوق العاده آسان برای گربه ماهی کسی با استفاده از برنامه های آنلاین دوستیابی. دلیل این است که همه شما نیاز به گرفتن یک عکس متعلق به شخص دیگری است و شما تمام مجموعه. این اتحاد ایجاد انواع مشکلات به خصوص برای سیستم عامل مانند آتش زنه که اگر کاربران شروع به از دست دادن اعتماد خود را به آنها را متوقف خواهد کرد با استفاده از این برنامه است.

تبلیغات

خبر خوب این است که آتش زنه از گسترش آن گربه ماهی تشخیص برنامه به بازارهای بیشتر, که در آن شما در حال حاضر گسترش از آمریکا به بریتانیا. این ویژگی دقیقا نمی جدید و در واقع راه اندازی در اوایل این سال است. در صورتی که شما نا آشنا با چگونه کار می کند, در واقع آن را در تماس های کاربران به منظور بررسی خود که در آن آنها خواسته می شود به ژست برای یک زن و شوهر از عکس های سلفی.

این عکس ها را همسان در برابر عکس شما آپلود شده به مشخصات خود را و سعی کنید برای دیدن اگر آنها مطابقت دارد. اگر آنها مشخصات خود را داده خواهد شد و یک آبی علامت نشان می دهد که عکس های خود را تایید و آن است که شما در تصاویر و نه شخص دیگری. بنابراین دفعه بعد که شما فهرست Tinder و دیدن کسی که با یک تیک آبی شما می توانید بقیه مطمئن باشید به یک درجه بیشتر است که آنها که آنها می گویند آنها حداقل تا آنجا که عکس ها نگران هستند.

آتش زنه است که نه تنها دوستیابی آنلاین پلت فرم به شما معرفی گربه-ماهیگیری اقدامات است. برنامه های دیگر مانند Blume نیز اجرا ویژگی های مشابه چند سال پیش اما با توجه به چگونه آتش زنه به نظر می رسد یکی از بزرگتر سیستم عامل آن را خوب است برای دیدن ویژگی های ساخته شده به طور گسترده ای در دسترس است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آتش زنه. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب