مایکروسافت آمار با طرح دعوی در دادگاه بیش از کنترل ایکس باکس 'چوب رانش'

بیش از زمان انتظار ما این است که ما تبادل نظر خواهد شد شروع به شکست و دیگر کار مانند آنها بود که آن جدید بود.

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بیش از زمان انتظار ما این است که ما تبادل نظر خواهد شد شروع به شکست و دیگر کار مانند آنها بود که آن جدید بود. این است که انتظار می رود با توجه به ساییدگی و پارگی, اما گاهی اوقات همه چیز درست به نظر می رسد به شکست سریعتر از حد انتظار چنین در مورد مایکروسافت و ایکس باکس یکی, کنترل, که در آن بسیاری از کاربران گزارش موضوع را با چوب "رانش".
تبلیغات

به طوری که یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام شده علیه این شرکت که در آن مدعی است که مایکروسافت می داند در مورد مشکل اما هنوز انتشار این کنترلر به هر حال به آن را بدتر ساخت شرکت مشتریان پرداخت برای تعمیر با وجود این اتهامات که این یک مشکل شناخته شده.

با توجه به تشکیل پرونده "یک جستجوی ساده در گوگل در مورد این موضوع نشان می دهد چندین فروم و تابلوهای پیام اختصاص داده شده به چوب رانش; فیلم های آموزشی یوتیوب از کاربران اقدام به رفع موضوع خود به خود و حتی تعویض جوی استیک قطعات از آمازون و دیگر فروشندگان."

برای کسانی که نا آشنا چوب رانش است که یکی از حرکت کنترل در کنترل شکست و شروع ثبت نام جنبش در این بازی حتی اگر هیچ کس لمس کردن کنترل. این خواهد بود که اولین بار ما در حال شنیدن در مورد این مشکل همانطور که قبلا نینتندو سوئیچ پارسه بود همچنین اجرای به مسائل مشابه با شادی-منفی.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره قانونی مایکروسافت و ایکس باکس. منبع: eurogamer.net



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن