اپل ممکن است ایجاد هر گونه سخت افزار و اطلاعیه ها در WWDC سال 2020

اگر شایعات را باور اپل قرار بود برای اعلام دوباره طراحی iMac در WWDC سال 2020 است. اگر شما امیدوار بودند برای

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

اگر شایعات را باور اپل قرار بود برای اعلام دوباره طراحی iMac در WWDC سال 2020 است. اگر شما امیدوار بودند برای دیدن سخت افزار جدید اپل اعلام کرد در این رویداد شما ممکن است نا امید شود چرا که با توجه به چندین برجسته leaksters که ممکن است اتفاق می افتد.

تبلیغات

این است که با توجه به توییت از جان Prosser و حداکثر Weinbach و همچنین به عنوان یک گزارش از بلومبرگ توسط Mark Gurman. این خیلی از نام های بزرگ وقتی که می آید به اپل مربوط به نشت بنابراین وجود دارد می تواند برخی از حقیقت به آنها. گفته شده که ما حدس می زنم که ما نباید بیش از حد شده اند شگفت زده کرد.

دلیل این است که در حالی که اپل استفاده می شود به استفاده WWDC اعلام سخت افزار جدید مانند اپل این شرکت پس از نقل مکان کرد و محصول خود را در اطلاعیه های جداگانه به حوادث پس مانند ما گفت: این واقعا نمی آید به عنوان یک شگفتی است. این صدای جیر جیر از Prosser پیشنهاد کرد که اپل ممکن است در ابتدا برنامه ریزی شده به اعلام جدید سخت افزاری اما در نهایت اوراق کسانی که برنامه های.

بنابراین آنچه در مورد کسانی که شایعات از دوباره طراحی iMac? آنچه در مورد اپل شایعه شده قصد دارد برای انتقال به دست ، ممکن است که اپل می تواند اعلام کند برنامه های خود را به انجام این کار, اما ممکن است توقف کوتاه در واقع رونمایی سخت افزار جدید به طوری که هنوز هم می تواند اتفاق می افتد. در هر صورت, آن را با یک دانه نمک و شاید فکر می کنید امید خود را فقط رتبهدهی نشده است.

در زمینه اپل >عمومی >شایعات. بیشتر بخوانید درباره Wwdc و Wwdc سال 2020 است. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن