Fujifilm X100V در حال حاضر خواهد شد هشدار به کاربران زمانی که آن را شروع به افروختن

دوربین های دیجیتال بسیار شبیه به ابزارهای دیگر همراه با یک پردازنده است که کمک می کند تا پردازش تصاویر. برای ب

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

دوربین های دیجیتال بسیار شبیه به ابزارهای دیگر همراه با یک پردازنده است که کمک می کند تا پردازش تصاویر. برای بیشتر قسمت ها شما می توانید شلیک در تمام طول روز تا زمانی که باتری شما اجازه اما وقتی که می آید به ضبط ویدئو است که زمانی که همه چیز روی حیله و تزویر به عنوان برخی از دوربین های دیجیتال نیست و همچنین مجهز به دیگران است.

تبلیغات

اما خبر خوب این است که اگر شما یک Fujifilm X100V صاحب و شما از آن استفاده کنید به ساقه تصویری اغلب اخیر به روز رسانی سیستم عامل دوربین در حال حاضر خواهد شد به شما هشدار هر زمان که دوربین تبدار و حدود را تعطیل. این خواهد آمد در قالب یک هشدار زرد نور به طوری که کاربران می دانند که آنها احتمالا باید یک استراحت و قدرت دوربین پایین.

قبلا کاربران نمی دانم زمانی که دوربین در حال رسیدن به آستانه آن است که می تواند در نتیجه آنها چیزی عکسبرداری در نیمه راه و پس از آن دوربین به طور ناگهانی خاموش می شود. باید اشاره کرد که حتی در صورتی که آن را ندارد, اکثر دوربین های دارای قابلیت قطع کردن کلیپ و صرفه جویی در هر شات شده است بنابراین دور بنابراین شما نمی خواهد از دست دادن همه چیز در یک بار.

هشدار دهنده نور خواهد شد و سپس به رنگ قرمز روشن است که پس از آن نشان می دهد قریب الوقوع shutdown بنابراین هشدار زرد نور خواهد بود که اولین مرحله است. این آپدیت در حال حاضر باید زندگی می کنند و برای دانلود در دسترس بنابراین این ممکن است به ارزش چک کردن اگر شما با استفاده از این دوربین به طور گسترده برای فیلمبرداری.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های کامپکت دیجیتال دوربین عکاسی فوجی فیلم. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن