شبیه ساز پرواز مایکروسافت, کشتی خواهد شد در ده دیسک

مایکروسافت شبیه ساز پرواز سری رفته بود آرام پس از 2014 اما در نهایت وجود است به نصب – Microsoft Flight Simulat

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

مایکروسافت شبیه ساز پرواز سری رفته بود آرام پس از 2014 اما در نهایت وجود است به نصب – Microsoft Flight Simulator 2020. اگر شما خرید یک کپی فیزیکی از بازی می آید در ده دیسک.

بله ده دیسک. که واقعا بسیار قابل توجه و تقریبا بی سابقه است. بیانیه ای از توزیع Aerosoft را شکست داد. Mathijs Kok از Aerosoft گفت:

"این است که با غرور و افتخار بزرگ است که ما می تواند اعلام کند که مایکروسافت انتخاب کرده Aerosoft به عنوان آن چاپ و نشر, خرده فروشی, شریک جدید مایکروسافت شبیه ساز پرواز. Aerosoft را دو جعبه نسخه از این ارجمند شبیه ساز به مشتریان در اروپا است. از جمله 10 (!) دو لایه دی وی دی و چاپ دستی در یک دیدنی و جذاب, جعبه, آن است که یک راه ایده آل از ورود به عصر جدیدی از شبیه سازی پرواز... ما باید قادر به شروع به حمل و نقل جعبه در یا در اطراف August 21st."

از آنچه ما دیده ایم این بازی تا کنون طرفداران می توانید انتظار برای دیدن تصاویری شگفت انگیز و گیم پلی بسیار زیبا چه آن را در قلع می گوید.

مرتبط: بهترین بازی PC – 12 عنوان شما نیاز به تجربه خود را در بازی rig

این سطح از جزئیات و واقع گرایی همراه با آن تصاویری بسیار زیاد و بزرگ جهان (یا حداقل آسمان) به کاوش همه عناصر است که ترکیب را به این بازی 10-دیسک کرگدن.

Aerosoft می گویند دنیای بازی است که بازیکن را وادار به کاوش در انواع هواپیما طول می کشد تا 90GB خود را در آن.

Kok یوروگیمر گفت: "نسخه جعبه باعث می شود آن را ممکن است برای مردم در اتصال به اینترنت کندتر برای دریافت سیم کارت نصب شده بدون نیاز به دانلود محتوا.... شبیه ساز است که در هر راه 100 درصد همان. جعبه خرده فروشی نسخه فقط شما خوب, جعبه, چاپ دستی و در مورد 90GB شما لازم نیست برای دانلود. هیچ تفاوتی بین جعبه خرده فروشی و نسخه MS به طور مستقیم به فروش می رساند."

مرتبط: بهترین بازی PC – 12 عنوان شما نیاز به تجربه خود را در بازی rig

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن