هیدئو کوجیما می تواند اذیت کردن عاقبت به مرگ تابنده

هیدئو کوجیما را آغاز کرده است اذیت کردن پروژه های بعدی از Kojima Productions در توییتر, و آن را ممکن است به چی

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

هیدئو کوجیما را آغاز کرده است اذیت کردن پروژه های بعدی از Kojima Productions در توییتر, و آن را ممکن است به چیزی برای انجام با مرگ تابنده.

برای اولین بار منتشر شده در نوامبر سال 2019 مرگ تابنده شد اولین نسخه از استودیو و صادقانه بر خلاف هر چیزی که ما تا کنون ایفا کرده است. آن را در آینده برای PC در ماه جولای به معنی یک کل جدید مخاطبان خواهد شد که فرصتی برای تجربه آن است. ما خواهید بود پوشش است که در آینده به طوری نگه داشتن چشم را برای آن.

در حال حاضر Hideo Kojima را آغاز کرده است به tweeting در مورد استودیوی خود را در پروژه بعدی که ظاهرا وارد پیش تولید و اگر اذیت کردن تصاویر در توییت حلقه درست آن می تواند به چیزی برای انجام با مرگ تابنده. ما می خواهم این را همه با خرج کردن از نمک در حال حاضر ،

مرتبط: بهترین بازی PS4

در کنار جیر کوجیما نیز به اشتراک گذاشته شده تعدادی از تصاویر در Instagram مربوط به مرگ تابنده. این شامل یکی از ویژگی های بارز این بازی آرم پل نشان و یکی از BB, عجیب و غریب نوزاد استفاده می شود برای تشخیص موجودات کشنده در سراسر آن جهان پس از آخرالزمانی.

کوجیما گفته او به طور فعال در حال کار بر روی پروژه بعدی خود را با وجود آن که هنوز در مراحل اولیه تولید است. شانس هستند ما نمی شود و دیدن آن را برای تعدادی از سال و به احتمال زیاد خواهد شد در آینده برای کنسول های نسل بعد ،

همیشه وجود دارد شانس است که هر آنچه که کوجیما در حال کار بر روی هیچ ربطی به مرگ تابنده و او فقط یک دسته از تصادفی تات پراکنده در سراسر دفتر خود را از توسعه آن است. اما آن را غیر معمول جهان قطعا پتانسیل برای توسعه اگر او رفت و یک مسیر است.

"مرگ تابنده است و بر خلاف هر چیز دیگری در خارج وجود دارد در حال حاضر. آن را بزرگ و نوآورانه و کاملا نامرد در آنچه در آن می خواهد. Kojima Productions سنگین است-دست در اجرای آن از سیاسی مدرن, تم, اما آنها کراوات به روایت و شامل بازیکن در راه است که احساس می کنم قانع کننده" می خواند ما 5/5 نقد و بررسی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن