استخر پیش ساخته سوییم پلاس Swim Plus

9- مسائل زیبایی شناختی محوطه با مشورت با مالک حتما در نظر گرفته شود تا محوطه پس از نصب استخر با توجه به درختا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

9- مسائل زیبایی شناختی محوطه با مشورت با مالک حتما در نظر گرفته شود تا محوطه پس از نصب استخر با توجه به درختان و گیاهان، فرم ساختمان و محوطه سازی، دسترسی به ساختمان، دسترسی به نور خورشید، حریم شخصی و … برای دسترسی به پارک ارم همچنین میتوانید سوار اتوبوسهای خط میدان آزادی - کرج شوید. ورودی دو: این ورودی مناسب بازدیدکنندگانی است که از کرج به باغ وحش ارم میروند. این ورودی در بزرگراه کرج - تهران، خروجی بزرگراه شهید باکری شمال، بعد از خروجی شهید باکری به شهید حکیم غرب و ورود به شهید باکری جنوب قرار گرفته است. در واقع فایبرگلاس در برابر استخرهای بتن و وینیل لاینر عمر بیشتری می کند. از ایزوگام یا انواع مواد آب بندی استخر نیز معمولاً برای تهیه عایق بندی استخر مناسب در برابر رطوبت و آب استفاده می شود . استخر نباید زیر سیم تلفن و سیم های برق احداث شود، یا مستقیماً روی خطوط فاضلاب مدفون، کابل های برقی ساخته شده باشد. باغ وحش ارم با پنج هکتار وسعت در سال ۱۳۶۹ در ضلع جنوبی پارک ارم احداث و در سال ۱۳۷۱ با عنوان باغ وحش تهران افتتاح شد.

از جاذبههای پارک ارم میتوان به یک دریاچه هشت هکتاری با قابلیت قایقرانی و ماهیگیری، سه شهربازی با مجموع هشت هکتار وسعت با بیش از ۸۰ دستگاه بازی، بزرگترین باغ وحش پایتخت با بیش از ۱۰۰ گونه جانوری بومی و غیربومی، شهربازی سرپوشیده چهار فصل قلعه شادی، سیرک آفتاب، برگزاری تئاترهای سرگرمکننده و کمدی در سالن آمفیتئاتر مجموعه، بازیهای کامیپوتری، ۲۰ هکتار فضای سبز و جنگلی، مجموعه تالارهای پذیرایی کشتی (با ظرفیت ۳۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۲,۵۰۰ نفر و امکاناتی مانند اتاق عقد، مه سرد، گشت عروس و داماد روی دریاچه ارم، پذیرایی از مهمانها در کنار دریاچه و پارکینگ اختصاصی)، سرسره آبی روباز با پوشش مناسب، استخر روباز و حمام آفتاب بانوان اشاره کرد. پارک ارم تهران یا مجموعه ارم سبز، بزرگترین پارک تفریحی ایران با ۷۵ هکتار وسعت است؛ پارکی که پیش از انقلاب و در سال ۱۳۵۳ توسط رحیم علی خرم ساخته شد و در گذشته پارک خرم نام داشت. برای دیدن محصولات و دریافت مشاوره تلفنی می توانید نام آن را به فارسی یا انگلیسی سرچ کنید. و همچنین برای شنا و تفریح در منزل, استخر پیش ساخته بتنی و استخر های صنعتی و کشاورزی با گارانتی معتبر , تامین قطعات و لوازم یدکی تعمیر استخر های اینتکس , در کمتر از ۳ ساعت, استخر پیش ساخته اینتکس را براحتی میتوانید نصب کنید ویژگی اینگونه محصولات این است که بسیار سبک هستند ، براحتی میتوانید آنرا جمع کرده و فضای اشغال شده استخر را دوباره بازیابی کنید ، از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند ، دارای لوازم جانبی کامل هستند و برای نگهداری آب داخل استخر نیازی به هیچ وسیله دیگری اعم ازلوله کشی و یا پمپ های تصفیه بزرگ تر ندارند ، و قیمت آنها بسیار کمتر از ساخت استخر های سنتی و یا سازه ای و ساختمانی میباشند.

این روش نیاز مصرف کننده را به آب بندی ثانویه پس از اجرای پس از عملیات استقرار تایل های بتنی مرتفع می نماید . فایبرگلاس از فیبر شیشهای 40 درصد و رزین پلی استر یا رزین پلی وینل 60 درصد میباشد. به این دلیل به آن ها استخر پیش ساخته یا همان استخر آماده گفته می شود که به شکل آماده در شرکت سازنده تولید می شوند و برای نصب به مکان مورد نظر مشتری جابجا می شوند. استفاده از فناوری جدید سرامیک نانو کریستال،با قدرت استریلیزاسیون میکرو ارگانیسم ها در آب استخر و جکوزی بدون استفاده از مواد شیمیایی مانند کلر، تکنولوژی ترکیب فتوکاتالیستی رادیکال آزاد هیدروکسیل و اشعه فرابنفش آلودگی ها را از بین می برد و باعث می شود آب تازه و تمیز به نظر برسد. هزینه بازدید از باغ وحش ارم در سال ۱۴۰۲، ۶۰,۰۰۰ تومان است. استخرهای پیش ساخته یکی از گزینههای نسبتاً گران، با دوام، سالم و بدون هزینه نگهداری است که بسیاری برای اجرای استخرها در خانه، ویلا و هر جایی که شما بخواهید آن را انتخاب میکنند. هزینه ساخت استخر کشاورزی برای کشاورزان باید به گونه ای برآورد شود که قیمت تمام شده آن صرفه اقتصادی داشته باشد . This c ontent was w​ritten wi​th t᠎he help of G SA C onte nt G᠎enerator  DEMO.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس می تواند برای استفاده در محیط های مختلف بهترین انتخاب باشد. اما شرکت آبی سازه تنها شرکتی در ایران است که این مشکل را برطرف کرده است. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس زمان راه اندازی خیلی کمتری دارند چون به شکل آماده در شرکت سازنده تولید می شوند و پس از آماده سازی همه شرایط، جهت نصب به محل حمل می شوند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس یکی از محبوب ترین انواع استخرهای آماده است. توجه به وضعیت استخر و شکل هندسی آن باعث استفاده مناسب از آن استخر میگردد . در اطراف این استخرهای آماده می توان محوطه سازی های مختلفی از جمله سنگ فرش یا سرامیک انجام داد که باعث می شود زیبایی ها آن چند برابر شود. این محصول برای استفاده در ویلا یا ذخیره آب برای مصارف خانگی و کشاورزی و حتی تفریحی تولید میشود. همچنین این استخر در مصارف آب درمانی هم بسیار کاربرد دارد. در ادامه به مهمترین مزیت های آن ها خواهیم پرداخت. در ادامه با کجارو همراه باشید تا شما را با پارک ارم، امکانات و جاذبههای تفریی آن بیشتر آشنا کنیم. This a​rtic le has been creat ed with G SA  Con te​nt G ener at or Dem​over sion!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402