EV باتری ساز ادعا می کند که یک باتری که می تواند تا 1 میلیون مایل

تمام باتری های عمر و که ما به این معنی نیست که چه مدت می توانید تاریخ و زمان آخرین در یک شارژ, بلکه چگونه بسیا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

تمام باتری های عمر و که ما به این معنی نیست که چه مدت می توانید تاریخ و زمان آخرین در یک شارژ, بلکه چگونه بسیاری از بار آن است که قادر به شارژ قبل از آن متوقف می شود که موثر است. با توجه به این که باتری اساسا قلب یک ماشین الکتریکی این است مضاعف مهم است در مقایسه با به طور منظم سوخت-طراحی خودرو.

تبلیغات

خبر خوب برای برق صنعت خودرو است که با توجه به یک گزارش از بلومبرگ یک شرکت به نام معاصر Amperex Technology ادعا می کند که یک باتری جدید تلفن همراه برای EVs که آنها مباهات قادر خواهد بود به آخرین 1.24 میلیون مایل است. برای قرار دادن که به متن است که تقریبا به ارزش 16 سال ارزش, رانندگی, که بدان معنی است که این باتری باید در نظریه تاریخ و زمان آخرین شما برای طول عمر از کل ماشین از آنجا که بسیاری از ما به ندرت نگه داشتن اتومبیل که طولانی است.

همچنین به شما برخی از دیدگاه, در حال حاضر متوسط باتری EV خوب است برای حدود 200000 مایل به طوری که این باتری های جدید خواهد شد در حدود 6 برابر طولانی تر است. این شرکت اشاره نمی کند که چگونه آنها موفق به رسیدن به چنین عمر طولانی اما ظاهرا گرفتار چشم از تسلا مدیر عامل Elon Musk که گفته شده است که در بازدید از این شرکت در چین و خواهد بود با استفاده از باتری خود را در آینده تسلا مدل 3 اتومبیل.

این باتری ها نیز به گران تر در حدود 10 درصد بیشتر از موجود ارائه شده اما با توجه به ادعایی خود را عمر, آن ممکن است ارزش آن را اگر آن معنی است که شما هرگز به نگرانی در مورد جایگزین کردن ماشین خود را دوباره باتری.

در زمینه حمل و نقل. جزئیات بیشتر در مورد برق اتومبیل. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن