اپل فقط با پرداخت 1 میلیارد دلار به سامسونگ برای جلسه خود را هدف

در ساخت آن است که به طور کلی پذیرفته شده است که بیشتر به شما سفارش ارزان تر از قیمت شما می توانید در هر سفارش.

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

در ساخت آن است که به طور کلی پذیرفته شده است که بیشتر به شما سفارش ارزان تر از قیمت شما می توانید در هر سفارش. این است چرا که محصولات تولید شده در مقادیر پایین تر می تواند گاهی اوقات با قیمت بالاتر از تولید آن در مقادیر عظیم. اما به نظر می رسد که اپل نتونست به انجام این کار با سامسونگ.

تبلیغات

گزارش از نمایش زنجیره تامین مشاوران وی از سوی مامورین که اپل گفته شده است که پرداخت سامسونگ نزدیک به 1 میلیارد دلار جریمه ($950 میلیون به دقیق) برای عدم دیدار با مقدار حداقل تعداد سفارش برای پنل های OLED برای آی فون است. ظاهرا اپل قرار بود به دستور یک مقدار مشخصی از پنل های OLED از سامسونگ اما شاید به دلیل عدم تقاضای آنها ممکن است کاهش سفارشات خود را که پس از آن کاهش یافت و به زیر سامسونگ کشورهاي.

به عنوان یک نتیجه, اپل گفته است مجبور به پرداخت سامسونگ مجازات است. این است که در بخش, در, سامسونگ, درآمد, راهنمایی برای Q2 سال 2020 که در آن سامسونگ اشاره کرد که آنچه که می توانست یک عامل از دست دادن با توجه به سفارشات کمتر در واقع تبدیل به سود عملیاتی با توجه به 1 میلیارد دلار جریمه.

چه جالب در مورد این گزارش این است که ظاهرا این دومین بار است که اپل مجبور شده است به پرداخت این شرکت یک پنالتی برای از دست رفته سفارشات اگر چه در این مثال مجازات بيشتر از سال قبل است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون و سامسونگ. منبع: sammobile



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن