توییتر می تواند تست Emoji واکنش به توییتهایی

چند سال پیش Facebook نورد جدید واکنش از ویژگی های کاربران برای ارتباط برقرار کردن با پست. با این واکنش به جای

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

چند سال پیش Facebook نورد جدید واکنش از ویژگی های کاربران برای ارتباط برقرار کردن با پست. با این واکنش به جای صرفا میل یک پست کاربران می توانید انتخاب کنید از تعداد انگشت شماری از انواع مختلف emojis به بهتر اجازه می دهد آنها را برای بیان احساس آنها در مورد یک پست در واقع بدون نیاز به اظهار نظر در مورد آن.

تبلیغات

در حال حاضر به نظر می رسد مانند توییتر است که علاقه مند به معرفی چیزی شبیه به پلت فرم آن است. این کشف توسط جین Manchun وانگ که شناخته شده است به حفاری های عمیق به برنامه ها و خدمات مختلف برای کشف بالقوه ویژگی های جدید است. در حال حاضر به نظر می رسد که در بیشتر قسمت ها این است که هنوز هم یک ویژگی در تست.

این به این معنی است که ما هیچ راهی برای دانستن اینکه برای مطمئن شوید که اگر این چیزی است که توییتر رول خواهد شد به توده ها در آینده, اما آن را نمی خواهد کامل کشش از تخیل. دلیل این است که قبل از این کشف باید توجه داشت که توییتر دارای ویژگی های مشابه به صورت مستقیم پیام, اما وقتی که می آید به میل توییتهایی, کاربران تنها باید "قلب" گزینه ای است که آنها می توانید استفاده کنید.

این بدون شک تغییر راه که مردم را با استفاده از توییتر به دلیل "دوست" هستند بیش از حد کلی که احتمالا قلب نشان می دهد که یک فرد دوست دارد یک صدای جیر جیر حتی اگر آنها به سادگی ممکن است تصدیق آن است. با دادن کاربران گزینه های بیشتر برای بیان احساسات خود پوستر ممکن است یک ایده بهتر از آنچه که آنها در حال ارسال و چگونه پیروان خود هستند و مخاطبان هستند و در واکنش به آن.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن