مارشال Emberton یک اسپیکر جمع و جور است که بسته پانچ

ارجمند صوتی نام تجاری مارشال معرفی شده جدید قابل حمل بلندگو در Emberton آن کوچکترین و در عین حال. مارشال Ember

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

ارجمند صوتی نام تجاری مارشال معرفی شده جدید قابل حمل بلندگو در Emberton آن کوچکترین و در عین حال.

مارشال Emberton بلندگوی قابل حمل (£129.99) کوچکترین در محدوده ساخت آن را مناسب برای کسانی که می خواهند به آهنگ های خود را در خارج از خانه و به اشتراک گذاری با دیگر افراد.

مرتبط: بهترین در بیرون, سخنرانان

مثل همیشه با اسپیکرهای مارشال, جدیدترین سخنران کنجکاو نام. می تواند Emberton یک مرجع به Emberton پارک در میلتون کینز یک فضای گسترده ای باز است که ویژگی های زیادی از سبزی ها و دریاچه ها? آن را قطعا می خواهم جا Emberton ویژگی های که مارشال می گوید ارائه می شود با صدای بلند و پر جنب و جوش صدا تبدیل شده است که با نام تجاری انبار-در-تجارت است.

این Emberton باعث می شود استفاده از مارشال درست استریو صدا چند جهت, 360° عملکرد صوتی که در آن با توجه به مارشال هر نقطه است یک نقطه شیرین. شبیه به آکس دسکتاپ بلندگو Emberton ارائه می دهد یک صدا که بلندتر و بزرگتر از آن محدوده بسته بندی در 2 x 10W آمپلی فایر تا شنونده می شود امضای مارشال عملکرد.

این یک بلندگوی مناسب برای خارج از منزل, و اگر آن را نمی کند, ویژگی یک دسته/بند آن را کوچک و سبک به اندازه کافی (0.7 کیلوگرم) برگزار می شود در یک دست. وجود دارد IPX7 مقاومت در برابر آب که به معنی آن می تواند مستغرق در 1 متر از آب برای 30 متر – مناسب برای استخر احزاب (و یا شاید در آن لحظات زمانی که کسی به طور تصادفی لگد آن را به یک برکه). عمر باتری بیشتر از یک مناسب و معقول 20+ ساعت و 20 دقیقه شارژ لوازم 5 ساعت از زمان پخش.

آن ناهموار ساخت تضمین می کند که آن را می توانید زنده ماندن چند ضربه با بلندگوی بیرونی ساخته شده از سیلیکون و پنجره مشبک به کارگیری فلز جامد. با وجود اندازه آن Emberton هنوز موفق به پورت مارشال زیبایی شناسی طراحی در شکل کوچک, انعکاس آن rock 'n' roll میراث. در بالای واحد یک نشانگر باتری و همچنین به عنوان یک چند جهت کنترل دکمه که با آن شما می توانید بازی مکث و جست و خیز آهنگ و تنظیم سطح حجم. اتصال بلوتوث 5.0 و Emberton خواهد ماندن متصل شده به دستگاه تا 30 فوت دور.

مارشال Emberton در دسترس است برای خرید از امروز (1 ژوئیه) به بعد برای £129.99.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن