بیشتر تایید که آیفون 12 نمی خواهد کشتی با لوازم جانبی

هنگامی که شما خرید یک گوشی هوشمند شما می تواند منطقی انتظار می رود که آن را با یک جفت گوشی و همچنین یک شارژر.

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

هنگامی که شما خرید یک گوشی هوشمند شما می تواند منطقی انتظار می رود که آن را با یک جفت گوشی و همچنین یک شارژر. این پایه و لوازم جانبی است که به طور معمول همراه با اکثر گوشی های هوشمند اما اپل انتظار می رود که به نوبه خود چیزهایی در سر خود را با انجام دور با آنها به طور کامل.

تبلیغات

این است که با توجه به یک صدای جیر جیر با leakster @L0vetodream که تایید می کند که آی فون 12 نمی خواهد کشتی با یک جفت EarPods یا شارژر. در عوض leakster ادعا می کند که آیفون 12 خواهد شد از ویژگی های جدید بسته بندی جعبه خواهد شد که نازک تر و بیشتر "نفیس" هر آنچه که قرار است به این معنی.

این می آید بر روی پاشنه از چندین گزارش های دیگر نیز ادعا می کنند همان چیزی که گفت می رود, وقتی دود وجود دارد معمولا آتش. این هنوز هم باید گرفته شود با یک دانه نمک در حال حاضر, اما دلایل متعددی وجود دارد که چرا اپل می تواند انجام این کار است.

دلایل زیست محیطی می تواند یکی از آنها را به عنوان اپل را دوست دارد touting چگونه سازگار با محیط زیست آگاه هستند. همچنین می تواند با توجه به کاهش هزینه های که در آن با استفاده از 5G در آی فون 12 می تواند افزایش قیمت اپل, بنابراین با در نظر گرفتن لوازم جانبی آن می تواند کمک به اپل خود را حفظ هزینه های پایین برای جلوگیری از افزایش قیمت در آی فون. ما تصور کنیم که وجود خواهد داشت که برخی از آنان ناراحت خواهد بود در این تغییرات اما ما قطعا نیاز به صبر کنید و ببینید اگر این شایعات تابه.

در زمینه اپل >صوتی >تلفن های همراه >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن