iCloud پایین است؟ Apple reporting outages with accounts and sign-in

به روز رسانی: اپل می گوید تمام مسائل در مدت کوتاهی قبل از 8:00 BST نتیجه شد و می گوید تنها برخی از کاربران تحت

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

به روز رسانی: اپل می گوید تمام مسائل در مدت کوتاهی قبل از 8:00 BST نتیجه شد و می گوید تنها برخی از کاربران تحت تاثیر قرار گرفت. شرکت تا به جزئیات مشکلات نیست ، اما همه چیز در حال حاضر مرتب شده است.

داستان اصلی در ادامه زیر...

Apple در حال حاضر گزارش چندین سرویس بزرگ آی کلود را تجربه می کند که از جمله آنها می توان به قابلیت ورود به سیستم عامل نام برد.

صفحه وضعیت سیستم پشتیبانی اپل مسائل ی را با iCloud Keychain که رمزهای عبور را بین چند دستگاه اپل همگام سازی می کند و مرکز بازی ها را آشکار می کند که بازی آنلاین را از طریق فروشگاه برنامه تسهیل می کند.

با این حال، مسئله در حال انجام با "حساب iCloud و ورود به سیستم" می تواند مهم ترین سردرگم باشد، و مانع از دسترسی کاربران به حساب های خود شود.

مرتبط با : بهترین آی فون 2020

در یک بروز رسانی وضعیت در صفحه پشتیبانی اپل می نویسد: «کاربران با این سرویس مشکلی را تجربه می کنند. ما در حال بررسی و وضعیت به روز رسانی به عنوان اطلاعات بیشتر در دسترس می شود." آخرین به روز رسانی دو ساعت پیش بود، به این معنی که مسائل چیزی نیست که به سادگی با یک تلنگر از یک سوئیچ ثابت شود.

با این حال ، اپل گزارش تمام دیگر iCloud مبتنی بر ویژگی های مانند پشتیبان گیری ، تماس با ما ، درایو ، نامه ، یادداشت ها ، یادآوری ، ذخیره سازی در حال حاضر و در حال اجرا با هیچ مشکلی. با این در نظر، ما می توانیم حدس بزنید که مسئله این است که جدی نیست و باید با سرعت حل و فصل شود.

ما این ارسال را هنگامی که اپل مسائل جاری با iCloud ثابت کرده است به روز رسانی. هر گونه مشکلی که تجربه می کنید، در توییتر با ما @trustedreviews کنید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن