سه ایده‌های شیک برای کاناپه بادی شما

کاناپه بادی تخت شو Bestway محصولی بسیار زیبا و با کیفیت از تولیدات شرکت بست وی میباشد که از سال 2013 تا کنون

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه بادی تخت شو Bestway محصولی بسیار زیبا و با کیفیت از تولیدات شرکت بست وی میباشد که از سال 2013 تا کنون با توجه به کیفیت مناسب و طرح زیبا هنوز تولید و به بازار عرضه میگردد،کاناپه بادی دونفره دورنگ با ابعاد طول 200و عرض 152 و ارتفاع 64 سانتی متر و با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم و رویه و نشینمنگاه مشبک و مواج با از جیر ضد تعریق و دیزاین دو رنگ و برخوردار از حالت طبی بوده و تحمل وزن تا 270 کیلو را دارا میباشد. کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بالایی برخوردار هستند طوری که تمامی افراد خانواده حتی اشخاص بیمار و کسانی که از درد کمر و پا رنج میبرند میتوانند از این کاناپه ها بهره ببرند ، خرید و فروش کاناپه بادی intex اینتکس و کاناپه بست وی bestway با رنگ بندی های و مدل های متنوع طبی با کمترین حجم ممکن و وزن سبک با جنس مرغوب چرم و مخمل با pvc در تنها نمایندگی مرکزی کاناپه های بادی تخت شو اینتکس در ایران انجام میپذیرد ، شرکت اصلی اینتکس در ایران و تهران که مرکز تخصصی پخش و تعمیرات این محصول در کشور است تمامی کاناپه ها را با خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی مانند پمپ برقی دو کاره اینتکس ، پمپ دستی بزرگ و کوچک ، چسب قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات کاناپه را ارائه میدهد .  Content h as be​en generated with G SA C on te᠎nt  Gen erator Demov ersion.

نمایندگی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس تمامی این محصولات بادی را به صورت پخش عمده و تک فروشی از طریق وب سایت در سراسر کشور توزیع می نماید . ساختار داخلی کاناپه بادی تخت شو به صورت شبکه ای طراحی شده که همان کار فنر ها را در کاناپه های قدیمی انجام میدهد و با این تفاوت که کاناپه های بادی بسیار نرم تر و انعطاف پذیر تر میباشند . ساختار داخلی این محصول کامفورت یا طرح دار می باشد و سطح نشیمنگاه آن دو تکه است، کاناپه بادی تخت خواب شو برای ثبات بیشتر دارای دریچه های بادی مجزا می باشد. یا طرح مورد علاقه شما با رنگ مورد علاقه شما هم خوانی نداشته باشد. فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با ما تماس بگیرید. Article has  be​en creat​ed by GS᠎A Co ntent  Ge​nera​to r ᠎DEMO!

کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی محصولی بسیار زیبا با طراحی خاص می باشد این کاناپه در سه رنگ آبی، سبز و نارنجی تولید شده است و ظاهر زیبایی به منزل شما خواهد داد. مبل های اینتکس به دلیل جنس پی وی سی چند لایه ، از استحکام بالایی برخوردار هستند. جنس بدنه این کاناپه از پی وی سی و روکش بدنه کاملا از مخمل ضد تعریق ساخته شده . از مزایای کاناپه بادی میتوان به حجم کوچک و وزن سبک , حمل راحت ، قابلیت شستشو , پر و خالی شدن توسط انواع پمپ برقی اینتکس و پمپ دستی شرکت اینتکس و شرکت بست وی ، داشتن جا لیوانی و بطری در کنار دسته کاناپه مبل ، استفاده بهترین مواد پی وی سی در بدنه کاناپه , تحمل وزن 100 و 200 کیلو گرم ، طراحی زیبا و طول عمر بالا ، نشیمن و پشتی بلند راحت ، تبدیل شدن به تخت خواب بادی دو نفره و یک نفره , طبی بودن کاناپه ، ست شدن کاناپه بادی یک نفره با دو نفره ، تولید شده با استاندارد های اروپایی , تست سلامت کاناپه به مدت 4 روز در کارخانه تخت نظارت کارشناسان آمریکایی , و بسیاری دیگر از این مزایا که در هنگام استفاده به آن پی خواهید برد .

کاناپه بادی اینتکس و خرید و فروش انواع کاناپه های بادی یک نفره و دو نفره برند اینتکس و مارک بست وی با قیمت ارزان به فروش میرسد ، نمایندگی کاناپه بادی اینتکس و سایت مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس انواع کاناپه های بادی خوشخواب طبی با ارتفاع زیاد و ارتفاع کم مخصوص بزرگسالان و کودکان و نوجوانان با قیمت شرکتی و تخفیف ویژه و گارانتی معتبر عرضه مینماید . نمایندگی فروش کاناپه 5 کاره طبی , کاناپه تخت خواب شو ، مبل بادی تخت خواب شو ، کاناپه بادی چند کاره ، کاناپه تاشو ، کاناپه یک نفره و کاناپه دو نفره اینتکس با قابلیت حمل و نقل راحت و بسیار کمجا که به صورت تاشو هستند و میتوان برای استراحت و استفاده در دفتر کار , سفر , استفاده برای دانشجویان و یا نگهبان های مکان های عمومی بهره برد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات می توانید با همگاران ما در نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید. با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن