Call of Duty: Modern Warfare فصل 4 شروع می شود در هفته آینده و ویژگی های یک چهره آشنا

Activision و Infinity Ward تایید کرده اند که در فصل 4 از Call of Duty: Modern Warfare آغاز خواهد شد هفته آینده

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

Activision و Infinity Ward تایید کرده اند که در فصل 4 از Call of Duty: Modern Warfare آغاز خواهد شد هفته آینده در تمام سیستم عامل.

تاریخ شروع دقیق است ژوئن 3 و دیدن فیلمهای تیرانداز معرفی یک نبرد جدید تصویب خواهد شد که شامل اپراتورهای سلاح های لوازم آرایشی و بیشتر به باز کردن در ماه های آینده.

شاید هیجان انگیز ترین علاوه بر معرفی کاپیتان قیمت به عنوان یک اپراتور قابل پخش. قبلا منحصر به فرد به مبارزات انتخاباتی انفرادی او در حال حاضر می پیوندد امثال شبح و دیگر مجموعه " جانبازان به عنوان شخصیت های چند نفره.

شما می خواهید به دست آوردن دسترسی به او را بلافاصله پس از خرید به نبرد با تصویب آن نیز اطمینان حاصل شود شما در حال به دست آوردن تمام حق بیمه پاداش با هر تازه تهیه شده رتبه. وجود دارد مقدار زیادی از موضوعات برای کشف در سراسر ده ها تن از ردیف به طوری که بازیکن می خواهد به پرش راست در هفته آینده.

فصل جدید تاریخ راه اندازی شد و اعلام کرد با یک تریلر رسمی Call of Duty حساب توییتر. آن را با تمرکز بر کاپیتان قیمت ارائه یک روکش از اصلی کمپین روایت و دقیقا چگونه این کهنه سرباز در بر داشت خود را در چند نفره صفوف.

مرتبط: بهترین پلی استیشن 5 بازی

تعدادی از عناصر از فصل 4 انتقال به Warzoneبا نبرد رویال همراه در همان پلت فرم به عنوان جنگ های مدرن. این بدان معنا نیست که صاحبان اصلی این بازی خواهد شد یک مزیت است اما آنها قطعا دسترسی به طیف وسیع تری از اقلام و آنلاک.

داده شده و ما در حال حاضر در ماه مارس آن را تعجب آور نیست که این سال را به ورود نشده است اعلام کرد در هر ظرفیت. شایعه ندای وظیفه: عملیات سیاه و سفید جنگ سردهمیشه وجود دارد شانس آن را به نظر می رسد در PS5 دیجیتال رویداد را به جای هفته آینده.

سونی و اکتیویژن باید طولانی مدت رابطه وجود دارد و هیچ دلیلی برای فرض کنیم این نمی خواهد ادامه به کنسول های نسل بعد. ما فقط امیدواریم که این بازگشت به Treyarch را subseries کامل با ارزشمند مقدار نوآوری و شگفتی است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب