است سطح کتاب 3 انفصال?

وسوسه جدید مایکروسافت top-dog سطح کتاب 3 اما هنوز مطمئن شوید که اگر آن را ترکیبی یا یک استاندارد لپ تاپ ؟ سپس

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

وسوسه جدید مایکروسافت top-dog سطح کتاب 3 اما هنوز مطمئن شوید که اگر آن را ترکیبی یا یک استاندارد لپ تاپ ؟ سپس آیا عرق آن را به عنوان این تیم در اعتماد برج در اینجا به پاسخ این سوال کلیدی در هر خریدار لب...

است سطح کتاب 3 انفصال?

بله سطح کتاب 3 است که قابل جدا شدن است. آن را ویژگی های اصلی تبلت بخش است که می توان از صفحه کلید dock استفاده به عنوان یک مستقل از دستگاه.

حرکت نزولی تنها به جدا قرص بخش است که آن را اساسا کاهش عملکرد به خصوص در هنگام بازی و یا ویرایش ویدئو. دلیل این است که مانند گذشته نوشته به خط و سطح کتاب 3 GPU قرار دارد در صفحه کلید dock. این یک دلیل کلیدی دستگاه نیست بیش از حد گرم است و نور به اندازه کافی برگزار می شود, در یک دست استفاده می شود که به عنوان مستقل و قرص.

سطح کتاب 3 رونمایی شد در کنار مایکروسافت کوچکتر و به طور قابل توجهی ارزان تر رفتن سطح 2 در ماه مه. آن را به بازار عرضه در قدرت کاربران و توسعه دهندگان حرفه ای هنرمندان و طراحان در شکار برای یک انعطاف پذیر نیروگاه لپ تاپ-بیا-قرص است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای خواستار محاسباتی کار می کنند.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

به عنوان یک جایزه مایکروسافت به طور خاص ادعا سطح کتاب 3 را بازی هر بازی بر روی ایکس باکس بازی پاس در 1080p در 60 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه).

از یک سخت افزار دیدگاه وجود دارد مقدار زیادی از شواهد تا این ادعا است. سطح کتاب 3 در دسترس است در 13 و 15-انواع اینچی که هر دو با اینتل 10 Gen CPU و گرافیک Nvidia گزینه های. این شامل کارت گرافیک Nvidia GeForce گرافیک به صورت منظم پارسه و کاربران قدرت و جدید Quadro گزینه به صورت جدی تر و حرفه ای خلاق و دانشگاهیان.

به عنوان بیشتر از منفعت آن را نیز به بازار عرضه شده به عنوان "سریعترین SSD" مایکروسافت تا کنون حمل می شود. شرکت آشکار نشده دقیق SSD استفاده می شود.

تنها این است که دستگاه به طور جدی گران است. پایین specced سطح کتاب 3 مجموعه برای خرده فروشی برای بلند $1599 در آمریکا هنگامی که آن شروع می شود حمل و نقل در 21 مارس. که آن را در همان لیگ به عنوان جدید اپل 13-inch Macbook Pro. انگلستان قیمت گذاری شده است نشان داد اما با توجه مایکروسافت در گذشته استراتژی ما انتظار آن را می شود در مورد همان ما.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن