نمی تونم هزینه ی این چیرو 1000XM4 رو بدم؟ درخشان سونی WH - CH710N سر و صدا لغو هدفون در حال حاضر £ 84.15

اگر حق بیمه سونی WH - 1000XM4 هدفون کمی بیش از حد شیب دار برای بودجه خود را، پس از آن شما این پیشنهاد باور نکر

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

اگر حق بیمه سونی WH - 1000XM4 هدفون کمی بیش از حد شیب دار برای بودجه خود را، پس از آن شما این پیشنهاد باور نکردنی در سونی دیگر به همان اندازه درخشان WH - CH710N سر و صدا لغو هدفون را دوست دارم.

با نقطه قیمت اصلی £ 129.99 ، سونی WH - CH710N در حال حاضر در نظر گرفته شده بود به یک جایگزین مقرون به صرفه تر به هدفون پر چربی شرکت ، اما شما هم اکنون می توانید یک جفت کیسه برای فقط £ 84.15 در هنگام استفاده از کد PACKUP15 در پرداخت.

آن را از کسی که شده است ورزشی حق بیمه سری WH از WH - 1000XM2 -- سونی می کند سر و صدا لغو بهتر از هر تولید کننده. و در حالی که شما کاملا همان سطح از کیفیت در WH ارزان تر - CH710N دریافت نمی کند ، آن را هنوز هم ضرب و شتم رقابت در محدوده قیمت جدید خود را.

به علاوه، اگر شما چند ماه گذشته را صرف کار از خانه (یا حداقل تلاش برای) ، پس از آن داشتن یک جفت مناسب از سر و صدا لغو هدفون برای جلوگیری از مزاحمناخواسته می تواند کمک بزرگی برای بهره وری.

ما به سونی WH-CH710N یک امتیاز چهار ستاره جامد به دنبال آزمایش ما داد، با دارا هانا دیویس توضیح می دهد: "WH-CH710N یک جفت هدفون لذت بخش از سر و صدا لغو، و قیمت £ 130 باعث می شود سونی سر و صدا لغو فن آوری قابل دسترس برای کسانی که در بودجه. این هدفون ها ممکن است انتخاب بالایی برای audiophiles نباشد - اما اگر شما در درجه اول به دنبال یک جفت از سرگرم کننده صدا از cans برای سفر، و یا به غرق کردن چت در دفتر، سپس شما شکایت کمی با سونی WH - CH710N داشته باشد."

علاوه بر لغو سر و صدا، WH-CH710N همچنین بسته عظیم عمر باتری 35 ساعته و فوق العاده راحت به پوشیدن، آنها را همراه ایده آل برای پرواز طولانی بعدی خود را (هر زمان که ممکن است).

از ما بگیرید، آن را کاملا برخی از زمان قبل از ما هر گونه کاهش قیمت عمده در سونی WH -1000XM4، بنابراین اگر شما نیاز به یک جامد، در عین حال مقرون به صرفه جفت هدفون در موقت، WH- CH710N بهترین شرط شما است.


برای ارائه های شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ممکن است اگر شما روی معامله کلیک کنید و یک مورد بخرید، کمیسیونی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از خرید خود آگاه و خوشحال باشید، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید مشاوره نیاز به شما تکیه می کنند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن