شارژ سریع: چرا آن را بیش از بازی برای بازی گوشی های

بازی گوشی های ساخته شده بسیاری از حس زمانی که آنها برای اولین بار بیرون آمد. نینتندو ثابت کرده است وجود دارد ا

توسط POSHTIBANNEWS در 4 مرداد 1399

بازی گوشی های ساخته شده بسیاری از حس زمانی که آنها برای اولین بار بیرون آمد. نینتندو ثابت کرده است وجود دارد اشتها برای بازی قابل حمل و با داشتن یک گوشی هوشمند انجام است که نقش نه تنها مقرون به صرفه است اما همچنین مناسب است.

در تمرین, بازی, همراه, هرگز, واقعا تحقق جاه طلبی های خود را در بازارهای غربی است. محبوب ترین ها بازی های تلفن همراه در انگلستان مانند پرندگان عصبانی, له آب نبات و گوگل به دون نیاز به بازی-گوشی های هوشمند بهینه سازی شده و در حالی که امثال PUBG موبایل و Call of Duty: تلفن همراه غیر قابل انکار بازدید در کشورهای دیگر و می تواند از سود عملکرد افزایش قدرت و لمسی باعث, هنوز هم وجود دارد مسلما باریک انتخاب این عناوین در فروشگاه Google Play.

با وجود این همه هنوز هم وجود دارد یک بازار تو رفتگی در دیوار به ارزش ضربه زدن به ابتدا است که نشان داده شده توسط این واقعیت چند با مشخصات بالا شرکت – مانند کوسه سیاه و سفید, Asus و Razer – راه اندازی های متعدد بازی های همراه در چند سال گذشته است. اما با Asus به تازگی snubbing انگلستان برای ROG تلفن 3 راه اندازی آن را مانند به نظر می رسد علاقه ای به این محصولات شروع به خرد شدن.

متاسفانه برای بازی های شرکت های گوشی های هوشمند, وضعیت نیست در مورد به هیچ بهتر است به عنوان یک در حال ظهور فن آوری های جدید می تواند به خوبی مقابله کشتار ضربه به این صنعت است.

مرتبط: پروژه xCloud

امثال گوگل Stadia Nvidia GeForce حال حاضر و مایکروسافت پروژه xCloud ساخته اند که سر و صدای زیادی در ماه های اخیر امیدوار به تغییر شکل صنعت بازی اجازه می دهد تا مشترکین به بازی AAA بازی از طریق سرور بدون نیاز به سخت افزار پایان. مانند بازی های همراه آنها نیست کاملا دندانه دار بازار بازی به عنوان آنها می خواهم امیدوار هستند و به شدت تحت الشعاع قرار سنتی کنسول مانند PS5 و Xbox سری X.

اما در حالی که کارت گرافیک GeForce در حال حاضر و پروژه xCloud اشتراک نمی خواهید برای به چالش کشیدن فروش کنسول در هر زمان به زودی از آنها به طور فزاینده ای به احتمال زیاد به موفقیت در بازار تلفن همراه و تمام اما از بین بردن نیاز برای بازی های موبایل.

Asus هیچ برنامه ای برای راه اندازی ROG تلفن 3 در انگلستان

بزرگترین مشکلات با بازی گوشی های کم عمق بازی کتابخانه ها و عملکرد محدود. ابر-خدمات جریان حل هر دو مسائل ضربه زدن به کتابخانه های موجود از بازی محبوب فرانچایز مانند Halo Assassin's Creed و مهاجم مقبره در حالی که غلبه بر این موضوع از عملکرد سخت افزاری در مجموع با تخلیه این کار سنگین به سرور.

این به این معنی (حداقل در آینده) شما قادر خواهید بود به انتخاب کنید تا هر گوشی های هوشمند و یا قرص شما می خواهید بدون هیچ گونه نگرانی در مورد اینکه آیا آن را به اندازه کافی قدرتمند برای اجرای بازی های مورد علاقه خود. در واقع تنها ویژگی های شما می خواهم نیاز به نگرانی در مورد کیفیت صفحه نمایش و 5G پشتیبانی می کند اما اکثر گل سرسبد گوشی های هوشمند در حال حاضر اکسل در هر دو زمینه.

مرتبط: بهترین بازی های گوشی های

البته این را باید گفت که حتی ابر-خدمات جریان هنوز هم مشکلات خود را دارند. آنها تقاضا قوی اتصال به اینترنت نیست که همیشه مقرون به صرفه و یا حتی در دسترس برای بسیاری از مردم است. و مگر اینکه شما پلاگین در یک اختصاص داده شده کنترل کننده بازی (که عملی نیست به خودی خود) می توان آن را دشوار است تلاش برای حرکت به یک بازی است که به طور خاص ساخته شده برای یک کنسول و یا PC.

اما این مشکلات به احتمال زیاد به حل و فصل با توجه به زمان به اندازه کافی و به اشتراک مدل این است که مصرف کننده بیشتر دوستانه از آنجا که شما می توانید انتخاب کردن در و یا ماهانه. در مقایسه با یک تلفن بازی است بسیار گران قیمت با Asus ROG 3 انتظار می رود به هزینه بیش از 800 دلار است.

ظهور ابر-خدمات جریان احتمالا نمی خواهد بازی گوشی های کار برکنار شده و در سراسر جهان به عنوان آنها هنوز هم بسیار محبوب در کشورهای شرقی, اما من قطعا می توانید ببینید بیشتر و بیشتر مردم تبدیل سر خود را به سمت xCloud کارت گرافیک GeForce در حال حاضر و استادیوم. این سیستم عامل آینده بازی های موبایل, و آن را تنها یک ماده از زمان تا زمانی که آن را به هنجار به جریان امثال هاله و Assassin's Creed به طور مستقیم به گوشی های هوشمند خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن