خیر می تواند کار بر روی یک جواب به اپل Sidecar

یکی از مزایای استفاده از خرید به اکوسیستم اپل است که این شرکت محکم ادغام محصولات خود را با یک دیگر. نگاهی به ع

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

یکی از مزایای استفاده از خرید به اکوسیستم اپل است که این شرکت محکم ادغام محصولات خود را با یک دیگر. نگاهی به عنوان مثال با macOS و اپل کاربران قادر خواهند بود به استفاده از یک ویژگی به نام درشکه چهار چرخه است که اجازه می دهد تا آی پد به عنوان یک خارجی ثانویه صفحه نمایش است که می تواند در مفید آمده است برای موقعیت های مختلف.

تبلیغات

در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد Lenovo می تواند برنامه ریزی چیزی مشابه آن با توجه به یک صدای جیر جیر توسط Evan Blass به نظر می رسد که لنوو می تواند کار بر روی یک دستگاه ترکیبی از انواع است که هر دو تبلت و یک مانیتور خارجی ساخته شده به همان دستگاه است. شرح در که شایعه است تا Kottmann دیگر leakster که ادعا می کند به دیده داخلی Lenovo مستندات فراهم می کند که جزئیات بیشتر در مورد دستگاه.

در واقع این تبلت می توانید اتصال به کامپیوتر از طریق mini HDMI. هنگامی که آن را قفل خواهد شد اندیشه بخشی از قرص و دستگاه را در حال حاضر به عنوان یک تابع ثانویه صفحه نمایش. این به این معنی است که در تئوری شما می توانید آن را برای اتصال به انواع دستگاه ها مثل لپ تاپ و یا کنسول. در حالی که اندروید بخش ممکن است قفل شده است, ویژگی های دیگر هنوز در دسترس مانند بلندگو.

آن است که یک دستگاه جالب اگر چه خیر هنوز به طور رسمی اظهار نظر در آن است. ما مطمئن هستیم که اگر این دستگاه هرگز نور روز را مشاهده کنید, اما این می تواند یک پاسخ به اپل Sidecar ویژگی البته کمی بیشتر clunky نسخه.

در زمینه شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره خیر. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن